تعطیلی‌ها اثر منفی روی تیم‌ها خواهد گذاشت

حسینی: از نظر فکری ارتباط نزدیکی با یحیی داشتم

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۷۶۷
حسینی: از نظر فکری ارتباط نزدیکی با یحیی داشتم
مربی تیم ذوب‌آهن گفت: این تعطیلی‌ها یک مقدار در کیفیت بازی‌ تیم‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: 25 روز از آخرین بازی ما مقابل استقلال می‌گذرد. در این مدت سعی کردیم تا تیم در آرامش باشد. درست است که تعطیلی‌ها تاثیر منفی بر تیم‌ها خواهد گذاشت اما امیدوارم که بازیکنانم در بازی فردا سرحال باشند.

حسینی با بیان اینکه از نظر فکری ارتباط نزدیکی با یحیی داشتم ادامه داد: روند گذشته را کماکان در تیم ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم از پتانسیل‌های بازیکنان‌مان استفاده و با شناخت از حریفان بازیکنان‌مان را آماده کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با بهترین ترکیب‌مان بازی و از نیروهایمان به بهترین شکل استفاده کنیم. نگرانی راجع به نیمکت تیم ندارم و در طول بازی هر گاه که نیاز باشد دست‌مان برای تغییر باز است.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره نیاز این تیم به جذب بازیکن تصریح کرد: همه تیم‌ها سعی می‌کنند که در نیم فصل نقاط ضعف‌شان را پوشش دهند و ما نیز تا نیم فصل ادامه می‌دهیم و پس از بررسی لازم خواهیم فهمید در کدام نقاط ضعف داریم و در نهایت باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هر دو تیم با تمام توان پا به میدان می گذارند اضافه کرد: این تعطیلی‌ها یک مقدار در کیفیت بازی‌ تیم‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

او درباره رابطه‌اش با هواداران ذوب آهن گفت: بنده به عنوان مربی تحت قرارداد باشگاه هستم و همان شرایط و قرارداد گذشته وجود دارد و بهتر است این سوال را هواداران بپرسید.

سرمربی ذوب آهن با درخواست از هواداران گفت: امیدوارم فردا هواداران واقعی ذوب آهن به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند زیرا به آن‌ها نیاز داریم و ما نیز با یک نتیجه خوب مزد این هواداران را خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز