پیکان ۳-۲ صنعت نفت؛

رستگاری در ۹۲/ درس معلم به شگفت‌انگیزها

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۹:۳۴
کد خبر: ۴۶۸۷۹۴
رستگاری در ۹۲/ درس معلم به شگفت‌انگیزها
تیم پیکان در هفته هشتم لیگ برتر در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل صنعت نفت به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در اولین بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پیکان و صنعت نفت در ورزشگاه شهر قدس از ساعت 15:45 به مصاف هم رفتند.

شاگردان جلالی که در هفته‌های قبل نتوانسته بودند نتایج دلخواه را به دست آوردند در این دیدار با شکل هجومی‌تر بازی را آغاز کردند و از همان ابتدای نیمه اول یکی دو موقعیت را روی دروازه حریف توانستند ایجاد کنند. تیم صنعت نفت نیز تیم دست و پا بسته ای در این بازی نبود و چند حمله را تدارک دید که نتیجه‌ای در بر نداشت. تلاش دو تیم در پایان نیمه اول گلی در برنداشت.

شروع نیمه دوم بسیار متفاوت‌تر بود و حملات پیکانی‌ها بسیار ادامه دار تر بود. مرتضی آقاخان دقیقه 59 اولین گل پیکان را به ثمر رساند و شاگردان جلالی پیش افتادند. گادوین منشا بازیکن خارجی پیکانی‌ها در دقیقه 68 توانست گل دوم تیم جلالی را نیز به ثمر برساند و خیال پیکان راحت‌تر شود. تیم صنعت نفت که خود را بازنده این دیدار می‌دید حملات خود را بیشتر کرد و توانست در دقیقه 75 توسط محمد شادکام به گل اول برسد. زدن این گل باعث شد که شاگردان دست‌نشان انگیزه بیشتری بگیرند و دقیقه 78 رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی گل دوم را نیز به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. تیم پیکان که بازی برده را با تساوی عوض کرده بود چند موقعیت را دوباره بر روی دروازه نفتی‌ها ایجاد کرد که با درخشش دروازه‌بان نفت ثمری در پی نداشت.

بازیکنان پیکان در لحظات پایانی آنقدر فشار خود را بیشتر کردند که در نهایت شهریار مغانلو در دقیقه 92 گل برتری شاگردان جلالی را به ثمر رساند و پیکان را از یک تساوی خانگی نجات داد.

 

پیکان تهران 3 ...................................................................... 2 صنعت نفت آبادان
 
ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت 17:00
 
داور:حمید حاج ملک
کمک داورها: علی اکبر عظیم پور – ایوب غلامزاده – محمد ملکی
ناظر: حسین نجاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز