هفته هفتم بوندسلیگا؛

هرتا زنبورها را متوقف کرد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۶:۴۱
کد خبر: ۴۶۸۹۴۵
هرتا زنبورها را متوقف کرد
در هفته هفتم بوندسلیگا، دیدار دو تیم دورتموند و هرتابرلین به تساوی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دورتموند در هفته هفتم بوندسلیگا دیشب در دیدار خانگی به مصاف هرتابرلین رفت و این بازی با نتیجه یک-یک به تساوی رسید.

دورتموند بازی را خوب شروع کرد اما موقعیت‌های بسیاری را از دست داد و با این تساوی فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست داد. در دقیقه 13 روی حرکت خوب پولیشیچ، اشملزر می توانست دروازه هرتا را باز کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خود را در نیمه نخست از دست داد و این باعث شد که نیمه اول بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم دورتموند همانند نیمه اول بازی را خوب آغاز کرد. در مقابل هرتابرلین توانست  روی پاس عالی ایبیشویچ بود که اشتوکر با دروازه بان دورتموند تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد و هرتا در زمین میزبان با یک گل جلو بیافتد.

دورتموند برای فرار از شکست حملات خود را بیشتر کرد تا توانست در دقیقه 80  روی ارسال دیدنی دمبله از سمت چپ، اوبامیانگ توانست در دهانه دروازه، توپ را تبدیل به گل کند. زنبورها بعد از رسیدن به گل همچنان به دنبال پیروزی بود و حملات مکرری بر روی دروازه هرتا داشت اما نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

در وقت‌های تلف شده والنتین اشتوکر، گلزن هرتا هم به دلیل خطای شدید روی گینتر اخراج شد تا هر دو تیم 10 نفره شوند اما این فعل و انفعالات هم تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز