سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم

خطیبی: مقصر باخت کادر فنی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۸:۱۳
کد خبر: ۴۶۹۳۲۶
خطیبی: مقصر باخت کادر فنی است
مربی تیم ماشین‌سازی گفت: تلاش می‌کنیم در طول این هفته آن‌ها را به لحاظ بدنی و روانی آماده بازی بعد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان که با باخت 3 بر یک تیمش همراه بود اظهار کرد: ما بازی را خوب آغاز کردیم و می‌دانستیم حریف روی ضدحملات بازیکنان سرعتی دارد. همچنین از مثلث خطرناکی در فاز هجومی برخوردار است. انتقال توپ از حمله با سرعت زیادی انجام می‌شد که ما در 20 دقیقه اول آن را کنترل کردیم. چند موقعیت گلزنی هم داشتیم که با بی‌دقتی به ثمر ننشست. فکر می‌کنم اگر زمانی که جلو بودیم گل دوم را به ثمر می‌رساندیم، پیروز میدان بودیم. ما در دقایقی از بازی تمرکزمان به هم خورد و گل اول را دریافت کردیم.

وی افزود: در ادامه بازی برای زدن گل دوم حمله کردیم اما روی ضد حمله و با اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان‌مان گل خوردیم. در مجموع نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و بازیکنان سردرگم بودند. وضعیت آن‌ها به لحاظ بدنی مناسب نبود و باید آن را بررسی کنیم. ما در دقایق آخر بازی کم آوردیم با این حال به خاطر این باخت از هواداران عذر می‌خواهم. فوتبال ادامه دارد و ما سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم. بابت این باخت سنگین ناراحتیم و باید ضعف‌هایمان را برطرف کنیم. امروز روز خوب دروازه‌بان ما هم نبود و در کل بازیکنان‌مان برنامه‌هایی که مد نظر داشتیم را اجرا نکردند. با این وجود مقصر اول باخت کادر فنی است که باید آسیب‌شناسی کند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ضعف بدنی تیمش در دقایق پایانی به دلیل ضعف در بدنسازی پیش از فصل است توضیح داد: فکر نمی‌کنم مشکلی به لحاظ بدنسازی داشته باشیم چرا که تنها در این بازی کم آوردیم. از اواخر نیمه اول کمی تمرکزمان به هم خورد و بازیکنان بازی را رها کردند. اما در نیمه دوم و در 20 دقیقه اول از نظر بدنی تحلیل رفتیم که باعث شد مقابل حریف کم بیاوریم. با این حال در بازی قبل از نظر بدنی مشکل نداشتیم.

خطیبی با بیان اینکه در بازی قبل مستحق باخت نبودیم، به خبرنگاران گفت: همیشه بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما امروز تنها 20 دقیقه خوب بازی کردیم. شرایط بازیکنانم راضی کننده نبود. تلاش می‌کنیم در طول این هفته آن‌ها را به لحاظ بدنی و روانی آماده بازی بعد کنیم.

خطیبی افزود: امروز آندو را در اختیار نداشتیم. این بازیکن می‌توانست در میانه میدان نقش رهبری داشته باشد و بازیکنانی مانند احمد کامدار برای اولین بار بازی می‌کردند و کمی با سایر بازیکنان ناهماهنگ بودند. امیدوارم در پست دفاع راست و مهاجم نوک بتوانیم نفرات خوبی جذب کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

وی درباره عملکرد داور مسابقه نیز بیان کرد: ما همیشه به داوری احترام می‌گذاریم اما در این مسابقه مصاحبه‌های قبل از بازی کادر فنی استقلال خوزستان کار خودش را کرد و این داور جوان که تجربه لیگ برتری ندارد، ناعادلانه قضاوت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز