اقدامات خوبی را شاهد بوده‌ایم؛

هاشمی: دستورالعمل اقتصاد مقاومتی در وزارت ورزش و جوانان تدوین شده است

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۶۹۴۵۸
معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استارت اقتصاد مقاومتی در وزارتخانه دو سال پیش زده شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمپوزیوم ملی اقتصاد مقاومتی در ورزش اقدام و عمل با حضور احمدی و هاشمی معاونین وزیر ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

دکتر مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که به عنوان هیأت رییسه در این سمپوزیوم حضور داشت درخصوص اقدامات انجام شده درباره اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: از دو سال پیش با دستور و حمایت مقام عالی وزارت آقای گودرزی و پیگیری معاونین در قالب دستورالعمل ها و گزارشات اقدامات خوبی را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه افزود: استارت اقتصاد مقاومتی در وزارت ورزش و جوانان دو سال پیش زده شده است، هرچند به دلیل مشکلات این روند به کندی پیش رفته است. همان طور که رهبر معظم انقلاب بر موضوع  اقتصاد مقاومتی تاکید دارند ما سعی می کنیم در مجموعه وزارت ورزش و جوانان نیز با جدیت این موضوع را دنبال کنیم.دستورالعمل اقتصاد مقاومتی در وزارت ورزش تدوین شده است تا بتوانیم این موضوع مهم را در جامعه ورزش نهادینه کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: با  توجه به اینکه در سال 94-95 سخت ترین سال های اقتصادی برای دولت بعد از انقلاب اسلامی بوده است ولی در بحث اقتصادی در دو سال گذشته با مشارکت بخش خصوصی اقدامات مهمی را انجام داده ایم که در سال 95 این موضوع ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز