بزرگی از دست رفته؛

درسی که باید از برانکو گرفت

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۸۳۶
درسی که باید از برانکو گرفت
بازیکن تازه وارد باید بیاموزد که برای به دست آوردن جایگاه در یک تیم بزرگ، بجنگد و تلاش کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزی که بختیاررحمانی با با شور و شوق هواداران استقلال به تهران آمد و شماره‌ای را برتن کرد که یکی از شماره‌های خاص در تیم استقلال است، کسی فکر نمی‌کرد پس از 8هفته نه تنها یک بازی معمولی از او دیده شود بلکه از تعویضش ناراحت شود و باند دستش را به زمین بکوبد!

رحمانی که برخلاف انتظارها نه توانست مانند مجیدی قفل شکن باشد و نه توانست مثل جباری کلید باشد، مشخص نیست که چرا به تعویض اعتراض می‌کند و به خودش حق می‌دهد از تصمیم سرمربی عصبانی شود؟!

شاید اگر شماره7 تیم که در همه جای دنیا یکی از مهمترین  شماره‌هاست در سال اول به او داده نمی‌شد و به این نکته توجه می‌شد که بازیکن تازه وارد باید برای به دست آوردن جایگاه در یک تیم بزرگ بجنگد و تلاش کند، هیچ گاه شاهد این نبودیم که یک جوان علیرغم بازی ضعیفش در طول 8هفته بتواند حتی به اعتراض هم فکر کند چه برسد به اینکه قهر کند و به رختکن برود!

باید از سرمربی کروات پرسپولیس ممنون باشیم که هیچ قدمی در راه بازیکن سالاری بر نمی‌دارد. برانکو هنوز هم به خاطر اینکه رضاییان به تیم پرسپولیس پشت کرد، او را روی نیمکت می‌نشاند و به هیچ وجه حاضر نیست از مواضع خود کوتاه بیاید. خود رضاییان که اکنون یکی از مهره‌های اصلی تیم کی‌روش است و در دربی آسیا هم پاس گل داده می‌داند نباید درمورد نیمکت نشینی‌اش کوچکترین حرفی بزند. حتی اطرافیان او، مدیران و هواداران پرسپولیس هم می‌دانند اگر بخواهند دراین مورد به برانکو فشار بیاورند، او به راحتی رضاییان را از نیمکت به روی سکوها خواهد فرستاد چرا که در مسائل انضباطی با هیچ کس تعارف ندارد و این مساله یک اصل در فوتبال روز دنیاست.

  پنهان کردن یک رفتار غلط با عنوان مساله خانوادگی چیزی نیست جز کوچک کردن مجموعه باشگاه و هوادارانش در مقابل یک بازیکن. شاید وقت آن رسیده نگاهمان را به بازیکن و تیم عوض کنیم و به این موضوع توجه کنیم که تیم‌ها هستند که به بازیکنان شخصیت و اعتبار می‌دهند. فقط در این صورت می‌توانیم بزرگی از دست رفته را به فوتبالمان برگردانیم.

نظر شما
نظرات
سهراب
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
احسنت به این دیدگاه.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
برانکو متشکریم-برانکو متشکریم-برانکو متشکریم.
آرمی
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
چرا شر میگین
طارمی هم همین رفتارو کرد
حالا برانکو چیکارش میکنه مثلا!
یک پرسپولیسی
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
از نظر من کار برانکو کاملا درسته چرا که رامین خودشو بزرگتر از پرسپولیس میدونست و خیال میکرد هروقت دلش خواست بره و بیاد و بتونه راحت بازی کنه برانکو با این کارش نشون داد که پرسپولیس از تمام بازیکان ایرانی که خودشونو واسه باشگاه شون بالا میگیرن بزرگتره .و در ضمن قضیه مهدی طارمی با رضاییان کاملا فرق میکنه در لیگ قبلی بود که به برانکو و باشگاه گفته بود از بیرون از کشور پشنهاد داشته باشم میخواهم بروم که پرسپولیس بتونه جایگیزن خوبی براش پیدا کنه اما رضایین چی بدون این که به باشگاه چیزی بگه سرشو انداخت و رفت ترکیه از نظر من حقشه نمیکت نشینی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز