به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی؛

از مربیان ورزش صبحگاهی تقدیر شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۶:۲۰
کد خبر: ۴۶۹۹۶۳
از مربیان ورزش صبحگاهی تقدیر شد
همایش ورزش صبحگاهی با حضور شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی را با حضور شجاع پوریان رییس این هیات و 5 گروه ایستگاه های ورزش صبحگاهی در پارک لاله برگزار کرد.

این همایش با حضور 600 ورزشکار از ایستگاه های مختلف ورزش صبحگاهی پارک لاله مانند نشاط، یاران و.. همچنین ولی الله شجاع پوریان رییس و شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات استان تهران ساعت 6 صبح آغاز و ورزشکاران خانم و آقا به انجام حرکات نرمشی و ورزش صبحگاهی پرداختند.

در ادامه همایش شجاع پوریان با حضور در هر گروه ورزشی همراه با دیگر ورزشکاران به انجام حرکات نرمشی و ورزشی پرداخت و بیان کرد: هدف هیات استان وارد کردن ورزش همگانی در چرخه زندگی خانواده های تهرانی می باشد و در همین راستا ما در این هفته 8 همایش ورزش همگانی را در نقاط مختلف شهر تهران تدارک و اجرا خواهیم کرد.

در انتهای همایش شجاع پوریان از مربیان ایستگاه های صبحگاهی پارک لاله به مناسبت هفته تربیت بدنی با اهدای لوح تقدیر کرد.

از دیگر برنامه های تدارک دیده هیات ورزش های همگانی استان تهران همایش ورزش های همگانی دانشگاه و حوزه در دانشگاه خواجه نصیر، همچنین در مجتمع شهید اصلانی برای بانوان و در مدرسه موفق ویژه آقایان همایش ورزش همگانی ویژه معلولین، همایش ویژه کارگران در مجموعه ورزشی سایپا، همایش بانوان در پارک اشرفی اصفهانی، ورزش و سلامت اجتماعی در پارک ستارخان و پارک لاله با شعار مبارزه با اعتیاد و همچنین ورزش عشایر در جوادآباد ورامین می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز