در بازی نخست از روسیه سرتر بودیم

غلامی: روی اشتباهات فردی گل خوردیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۴:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۱۶۵
کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: انجام بازی های تدارکاتی به ما کمک می کند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم، برای مسابقات بین المللی با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان خود برویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان درباره بازی نخست دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: تیم ملی روسیه عنوان دوم جهان را داشته و بازی کردن با این تیم بار فنی و تجربه بالایی برای بازیکنان دارد. در بازی نخست که یک دیدار پایاپایی بود. نتیجه سه بر سه به دست آمد و بسیاری از مواقع بازی از روسیه سر تر بودیم. متاسفانه و در چند ثانیه آخر بازی گل خوردیم در غیر اینصورت بازی را با پیروزی به اتمام می رساندیم.

وی در ادامه درباره بازی دوم گفت: کادر فنی پس از آنالیز بازی اول از بازیکنان خواست تا بیشترین تمرکز خود را بر روی حفظ توپ گذاشته و درصد مالکیت توپ در زمین حریف را بالا ببریم. انقدر در نیمه دوم گل نزدیم که گل دریافت کردیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مربی روسیه اعلام کرد که تیم ایران که اردیبهشت ماه در روسیه بود، با تیمی که الان بازی می کند بسیار متفاوت بوده و موفق تر از گذشته است. ما روز به روز پیشرفت می کنیم و روسیه برای ما حریف تمرینی شده است. درست است که بازی را واگذار کردیم اما هدفمان این بود که با تمرکز درصد مالکیت توپ در زمین حریف را بالا ببریم.

وی ادامه داد: متاسفانه روی اشتباهات فردی گل خوردیم. بازی های تدارکاتی برای ما بسیار مناسب است چرا که با انجام آن به نقاط ضعف و قوت تیم پی می بریم و در نهایت با رفع و تقویت آنها، عملکرد بهتری در مسابقات رسمی از خود به جای می گذاریم.

غلامی در پایان گفت: ما نیاز داریم با تیم های سطح بالای جهان بازی کنیم. با تیم های اسپانیا، برزیل و پرتغال هر چقدر دیدار تدارکاتی داشته باشیم باعث می شود تا تجربه کسب کنیم و در مسابقات آسیایی و جهانی موفق تر ظاهر شویم و در نهایت جزء 4 تیم برتر جهان باشیم. راه زیادی برای این عنوان پیش رو داریم اما معتقدم با تلاش و انجام بازی های دوستانه و تدارکاتی مداوم، می توانیم به این مهم برسیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز