گزارش سایت المپیک آسیا؛

عباسی تیمش را آماده المپیک جوانان می‌کند

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۶:۴۷
کد خبر: ۴۷۰۲۱۸
عباسی تیمش را آماده المپیک جوانان می‌کند
سایت المپیک آسیا از حضور سولماز عباسی و تیم روئینگ جوانان ایران در اردوی آموزشی در تایلند گزارش داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی جوانان با هدایت سولماز عباسی پیش از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در اردو و کمپ آموزشی تحت نظر کنسول المپیک آسیا و کنفدراسیون روئینگ آسیا شرکت کرده است.

این تیم با حضور 8 پاروزن و 2 مربی در این دوره تحت نظر مدرسین و مربیان فدراسیون جهانی روئینگ آموزش خواهند دید.

سایت المپیک آسیا ضمن ارائه گزارشی از حضور بانوان ایران در این کمپ، مصاحبه ای از سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان جوانان ایران منتشر کرده است. در این گزارش آمده است:

سولماز عباسی پس از کسب مدال در 2 دوره بازیهای آسیایی و حضور در المپیک لندن با دعوت رئیس فدراسیون به عنوان مربی به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد.

عباسی با یک تیم 10 نفره شامل 2 مربی و 8 ورزشکار در اردوی آموزشی فدراسیون روئینگ آسیا و کنسول المپیک آسیا در پاتایای تایلند شرکت کرده اند و سرعت و کارایی تیم ایران از همان روز اول قابل مشاهده بود.

سولماز عباسی با اشاره به کیفیت بالای تیم خود گفت: این بچه ها می توانند پس از تمرینات و آموزش های تخصصی نمایندگان خوبی برای روئینگ ایران در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیشنهاد فدراسیون به من برای قبول مربیگری تیم جوانان بسیار خوشحال شدم و قدر این فرصت را برای بازگشت به قایقرانی دانستم و قصد دارم تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز