شاید گرجستان در لیگ واترپلوی ایران شرکت کند

پوپوویچ: چیریچ خیلی خوب کارش را انجام می‌دهد

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۱:۳۹
کد خبر: ۴۷۰۲۶۹
پوپوویچ: چیریچ خیلی خوب کارش را انجام می‌دهد
سرمربی تیم ملی واترپلوی گرجستان گفت: چیریچ از دوستان قدیمی من است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یووان پوپوویچ سرمربی مونته‌نگرویی تیم‌ملی واترپلوی گرجستان که همراه با شاگردانش برای برگزاری یک دوره اردوی تدارکاتی به ایران آمده است، اظهار داشت: فدراسیون شنای ایران از ما دعوت کرد تا برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به ایران بیاییم. ما رابطه بسیار خوبی با فدراسیون ایران به خصوص با الکساندر چیریچ سرمربی تیم ایران که از دوستان قدیمی من است، داریم.

وی ادامه داد: این اردوی تدارکاتی به روند آماده‌سازی هر دو تیم کمک خواهد کرد چرا که ما برای مسابقات اروپایی آماده می شویم و ایران هم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌ کند. امیدوارم اردوی خوبی باشد و هر دو تیم بتوانند به اهداف خود برسند.

سرمربی تیم واترپلوی گرجستان عنوان کرد: سال گذشته ایران را به گرجستان دعوت کردیم و در آنجا با این تیم بازی کردیم و حالا که شرایط را مقایسه می‌کنم می‌بینم که تیم ایران از یک سال گذشته تا کنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی ایجاد تغییر در تیم ایران حضور الکساندر چیریچ در راس این تیم است، چراکه در گرجستان هم همین اتفاق با حضور من افتاد. پیش از اینکه من هدایت گرجستان را برعهده بگیرم این تیم شرایط خیلی خوبی نداشت اما حالا دوبار برای مسابقات اروپایی انتخاب شده‌ایم و پیشرفت خیلی خوبی داشته‌ایم. من فکر می‌کنم چیریچ خیلی خوب کارش را انجام می‌دهد و ایران می‌تواند بهتر از این هم باشد.

پوپوویچ شرایط سخت‌افزاری در ایران را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: ما در گرجستان همچین شرایطی نداریم و شاید نتوانیم میزبان مسابقات مختلف باشیم اما این شرایط در ایران وجود دارد و این یک نقطه قوت برای ایران است. طول اردوی ما یک هفته است اما با توجه به اینکه گرجستان خیلی به ایران نزدیک است و ما مسابقه خوب و بزرگی در کشور خود نداریم شاید گرجستان یک تیم بدهد که در لیگ ایران بازی کند تا سطح خود را بالا نگه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز