ادامه حرف و حدیث‌ها؛

رضاییان پاسخ دستیار برانکو را داد+عکس

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۰۳۲۲
رضاییان پاسخ دستیار برانکو را داد+عکس
مدافع تیم پرسپولیس به گفته‌های دستیار برانکو واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رامین رضاییان، مدافع راست سرخپوشان که اوایل فصل برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های ترکیه از پرسپولیس جدا شد، هنوز چند هفته‌ای از بازی‌ها نگذشته بود که خواهان بازگشت به جمع قرمزها شد.

رضاییان بالاخره توانست به تیم سابق خود بازگردد اما برانکو، سرمربی سرخپوشان با گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم هنوز فرصت حضور در میدان را به رامین نداده است. این بازیکن  در فصل  گذشته از نفرات ثابت و تاثیر گذار  پرسپولیس بود.

این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی حضور دارد و قرار نگرفتن رضاییان در ترکیب اصلی پرسپولیس حرف و حدیث‌های بسیاری به وجود آورده است.

رضاییان در صفحه مجازی خود به چت سرتن چوک با یک هوادار واکنش نشان داد. چوک، دستیار برانکو گفته بود که بازی دادن به رضاییان احمقانه است.

photo_2016-10-17_16-14-52

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
هرکی خریزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه شما اصلا بدرد پرسپولیس نمیخورید این رومربی بزرگی مثل برانکو فهمیده اگه لجبازی کیروش وبرانکو نبود تو.تیم ملی هم جایی نداشتی
احمدرضا
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
جناب آقای برانکو بعنوان یک سرمربی حرفه ای بعید است پهلوانی را با قهرمانی عوض میکند. حتما آقای رامین رضاییان را در یازی بعدی در ترکیب تیم میگذارد.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز