پس از رکوردگیری تیم وزنه برداری جوانان؛

ربیعی: رکوردها رضایت بخش بود

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹:۳۰
کد خبر: ۴۷۰۳۸۸
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان اعتقاد دارد از تلاش شاگردانش در رکوردگیری راضی بوده و تمامی نفرات ملی پوش، وزنه های تمرینی خود را در رکوردگیری به ثبت رساندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان درخصوص رکوردگیری رسمی قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا این گونه توضیح می دهد: سه هفته تا آغاز رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن فرصت داریم. برهمین اساس رکوردگیری را با شرایط مسابقه ای و رسمی برای ملی پوشان مهیا کردیم. 

وی ادامه داد: از رکوردگیری رسمی دو هدف را دنبال می کردیم. ابتدا مشخص شدن 8 نفر اصلی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی ژاپن وسپس رکوردگیری از وزنه‌بردارانی که قرار است در لیگ وزنه بزنند.

ربیعی درخصوص رضایت کامل از رکوردگیری تیم جوانان گفت: ملی پوشان رکوردهای را که در تمرینات به ثبت رسانده بودند را در رکوردگیری مهار کردند. تمامی نفرات خوب کار کردند. 

سرمربی تیم جوانان درخصوص آسیب دیدگی پیمان جان وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم هم اضافه کرد: البته آسیب دیدگی پیمان جان خیلی جدی نیست. وی می تواند تمریناتش را از هفته‌ آینده آغاز کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان درمورد رقبای ایران در مسابقه‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: رقیبان اصلی ما از کشورهای ژاپن، چین و تایلند هستند اما سعی می‌کنیم که تمرکزمان را بر روی وزن‌های سنگین بگذاریم.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا رکوردهایی که در دسته 105 ثبت شد و مشابه رکوردهای دسته فوق سنگین است، نشان از قوی بودن وزنه‌برداران دسته 105 کیلوگرم دارد یا ضعف وزنه‌برداران فوق‌سنگین، تصریح کرد: امیرحسین فضلی وزنه‌بردار فوق سنگین ما به تازگی تغییر وزن داده و هنوز وزنش پایین است. او در دو ضرب از وزنه‌برداران دسته 105 بهتر کار کرد و اگر همین طور پیش برود در آینده‌ای نزدیک رکوردهای خیلی خوبی را به ثبت خواهد رساند.

نظر شما