فضلی: وزنم بالاتر بیاید شرایط رکوردی‌ام بهتر می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۰۴۶۲
فضلی: وزنم بالاتر بیاید شرایط رکوردی‌ام بهتر می‌شود
امیرحسین فضلی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی جوانان کشورمان معتقد است؛ به تازگی در دسته فوق سنگین فعالیت خود را ادامه می دهم. وزن بدنم نسبت به وزنه‌برداران دسته فوق سنگین بسیار پایین است. اگر فرصت بیشتری داشته باشم تا وزن بدنم بالاتر بیاید شرایط رکوردی‌ام بهتر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فضلی درخصوص رکوردگیری نهایی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: در تمرینات تیم ملی تاکنون در حرکت یکضرب وزنه 166 کیلوگرم و درحرکت دوضرب وزنه 215 کیلوگرم را مهار نکرده بودم. نتایج رکوردگیری خوب بود و سرمربی تیم ملی نیز از عملکرد وزنه‌برداران رضایت کامل داشت.

فضلی با بیان اینکه هدفش حضور در بازی‌های آسیایی 2018 است، تصریح کرد: اکثر وزنه‌برداران به فکر حضور در بازی‌های آسیایی 2018  اندونزی هستند. هدف من هم وزنه زدن در این رقابت‌هاست. می‌خواهم تلاش کنم به رکوردهای خوبی برسم تا در تیم ملی بزرگسالان عضویت داشته باشم.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند فرصت خوبی برای او فراهم شده تا بتواند در دسته فوق سنگین بزرگسالان حرفی برای گفتن داشته باشد، گفت: این طور نیست که دسته فوق سنگین خالی باشد. وزنه‌برداران زیادی مانند محسن بهرام‌زاده و رامین ربیعی هستند که در خانه تمرین می‌کنند. همیشه در فوق سنگین رقابت بسیار نزدیک بوده و همه تلاش می‌کنند تا صاحب دوبنده تیم ملی شوند. با این حال من هم تلاش می‌کنم که بتوانم در رده بزرگسالان ملی‌پوش شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز