هفته نهم لیگ برتر فوتبال

نفت-ذوب آهن؛ شهریار به دنبال جبران مافات!

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۶:۱۱
کد خبر: ۴۷۱۰۱۷
نفت-ذوب آهن؛ شهریار به دنبال جبران مافات!
تیم فوتبال نفت تهران در هفته نهم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نفت تهران در هفته نهم لیگ برتر  در ورزشگاه تختی تهران ساعت  16:45به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

911

نفت که در دیدار گذشته خود در ورزشگاه آزادی با 3 گل مغلوب پرسپولیس شد و در جایگاه سوم جدول لیگ برتر ماندگار ماند. شاگردان علی دایی، در هشت بازی از رقابت‌های لیگ برتر با سه برد، سه مساوی و 2 باخت با مجموع 12 امتیاز توانستند جایگاه خوبی را در جدول لیگ شانزدهم به دست آورند.

نفت که در دیدار خانگی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و به دنبال نتیجه مناسب خارج از خانه است تا بتواند جایگاه خود را ارتقا دهد. نفتی‌ها با تمرینات مکرر و سخت زیر نظر سرمربی خود، برای دیدار با ذوب‌آهن آماده می‌شوند.

محمد قاضی، مهاجم سال‌های نه چندان دور ذوب‌آهن که اکنون در تیم نفت توانست در جایگاه خوبی قرار گیرد و با 4 گل زده به عنوان بهترین گلزنان این تیم شود که در این بازی به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود است. مرتضی تبریزی، هم تاکنون برای ذوب‌آهن 4 گل را به ثمر رسانده و هر دو بازیکن برای رسیدن به صدر جدول گلزنان می‌تواند تقابل خوبی میان را رقم زنند.

ذوب‌آهن در دیدار خانگی خود توانست با 2 گل مقابل سپاهان پیروز میدان باشد و با 2 برد، 3 مساوی و 3 باخت با مجموع 9 امتیاز در جایگاه 10 جدول قرار دارد. این برد روحیه این تیم را افزایش داد و با روحیه بیشتری برای دیدار با شاگردان علی دایی را افزایش داد.

ذوبی‌ها دیروز به سمت تهران پرواز کردند تا پنجشنبه عصر رو در روی تیم فوتبال نفت تهران قرار گیرد. سبزپوشان اصفهانی بلافاصله پس از مسابقه با نفت به اصفهان بازخواهند گشت. در آستانه دیدار ذوب‌آهن و نفت هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان جلسه‌ای درباره سرمربی این تیم برگزار شد تا پس از تبادل نظر اعضای هیات مدیره باشگاه، مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

داوران این تیم اشکان خورشیدی، محمدرضا ابوالفضلی، حسن یوسفی، محمدحسین ترابیان و ناظر: محمد پیروزرام از سوی سازمان لیگ انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز