کفاشیان: فوتسال از ارزش بالایی برخوردار است

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۸:۰۸
کد خبر: ۴۷۱۳۳۷
کفاشیان: فوتسال از ارزش بالایی برخوردار است
نشست نمایندگان و ناظرین فوتسال بعدازظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون با حضور علی کفاشیان- سرپرست سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی کفاشیان سرپرست سازمان لیگ فوتسال در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به نمایندگان فوتسال گفت: در سطح آسیا نشست های مختلفی برگزار شد و بین کشورهای آسیایی در خصوص رشد و توسعه این رشته ورزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

وی در ادامه بیان کرد: بحث توسعه این رشته در رده سنی جوانان و نوجوانان از برنامه های مهمی است که در سالهای 2017 و 2018 به مرحله اجرا می رسد. هدف اصلی ما اکنون میزبانی جام جهانی است و با توجه به به مقام سومی تیم ملی فوتسال کشورمان، نگاه عامه مردم به این ورزش تغییر کرده و از ارزش بالایی برخوردار است.

کفاشیان درباره دو بخشی شدن فوتسال گفت:  فوتسال به دو بخش سازمان لیگ و کمیته فوتسال تقسیم شده است. در بخش سازمان لیگ بیش از 360 تیم اداره می شود و در بخش کمیته فوتسال برنامه های تیم های ملی مورد بررسی و به مرحله اجرا می رسد. شخصیتی که در گذشته برای این ورزش مشخص شده بود، اکنون در حال تغییر است. یکی از علت های دو بخشی شدن سازمان فوتسال این است که هم بتوانیم به آسیا و هم در داخل ایران امکانات و سرویس دهی کنیم. ما درآمد زایی مناسبی از فیفا داریم که هنوز موفق به دریافت آن نشدیم.

وی در پایان گفت: از ناظرین و نمایندگان تقدیر و تشکر می کنم و از شما می خواهم که با نظرات خود این رشته را در سطح بالاتری قرار داده و به ارتقای آن کمک کنید. تلاش ما بر این است که برای سازمان لیگ برتر فوتسال اسپانسر بگیریم تا بتوانیم حق و حقوق داوران و ناظران را به موقع پرداخت کنیم. 

گفتنی است، 35 نماینده  و ناظرین فوتسال از سراسر کشور در این نشست حضور داشته و به بحث و بررسی درخصوص مشکلات و موارد پیش روی این رشته ورزشی پرداختند و در نهایت آخرین قوانین و مقررات مربوط به فوتسال در بخش نمایندگی را مرور کردند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز