پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۱۵۹۴
امروز صبح بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی تمرینات پرنشاط و درعین حال بسیار سنگین را پشت سر گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرین نوبت صبح تیم ملی فوتبال ساحلی درحالی از ساعت ۸:۳۰ آغاز شد که آفتاب سوزان بوشهر کار را برای اجرای تمرینات سنگین سخت کرده بود.

بازیکنان در ابتدا در قالب ۲ گروه هفت نفره به پاسکاری سریع و هوایی پرداختند و هر گروه که مرتکب خطا می شد باید حرکت شنا یا استارت ها انفجاری را انجام می داد. این بخش از تمرینات با کری خوانی زیادی بین دو گروه صورت گرفت و پس از آن همین تمرین به چند روش ترکیبی ادامه پیدا کرد.

در ادامه با تدبیر کادرفنی جهت اینکه تابش آفتاب تاثیر منفی در اجرای تمرینات نداشته باشد، تمرین ملی پوشان در آب های خلیج فارس پیگیری شد. این تصمیم باعث شد تا علاوه بر به وجود آمدن لحظات مفرح در جریان تمرینات، دست کادرفنی هم برای اجرای تمرینات پر فشار و آمادگی جسمانی باز باشد. به هر حال تمرین در آب های خلیج فارس از شدت گرمای هوا کاسته و به دلیل سخت بودن انتقال توپ در آب، تمرینات خوبی برای بحث آمادگی جسمانی بازیکنان بشمار می رفت.

بازیکنان تمرینات مختلفی را به اجرا گذاشتند که ضربات قیچی برگردان و استارت های انفجاری و سریع بخشی از آن را تشکیل می داد. ضمن اینکه بازی های با توپ که در فاز تمرین جسمانی هم قرار داشت بطور ویژه ای برنامه ریزی شده بود. تمرین فوق ملی پوشان فوتبال ساحلی در نهایت پس از ۱۲۰ دقیقه به  پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز