امضایی برای دادن ملی پوش به تیم ملی در جام حذفی نداده‌ایم؛

منصوریان: تجربه پرسپولیس به ما کمک کرد/درمورد بختیار تا امشب تصمیم می‌گیریم

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۱۶۴۴
منصوریان: تجربه پرسپولیس به ما کمک کرد/درمورد بختیار تا امشب تصمیم می‌گیریم
سرمربی تیم استقلال گفت: اگر رفتاری مانند رفتار بختیار رحمانی در تیم تکرار شود، رحمتی و حیدری باید پاسخگو باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی آبی‌های تهران که دیر به نشست خبری پیش از بازی با سایپا رسید، گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می کنم. در مسیر ما ترافیک شدیدی بود. سعی می کنم این 20 دقیقه را در دفعات بعد جبران کنم.

منصوریان ادامه داد: ما میزبان تیم خوب سایپا هستیم که کم جمعیت اما باثبات هستند. برای حسین فرکی و کادر فنی سایپا بسیار احترام قائلم. سایپا کمک زیادی به رشد فوتبال تهران کرده است. فردا با  هواداران پرتعدادمان باید سه امتیاز را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

سرمربی استقلال درخصوص مصدومیت خسرو حیدری گفت: از کادر پزشکی تشکر می کنم که خسرو حیدری را امروز به ما رساندند. درمورد حضور او تا امشب تصمیم می‌گیریم. خسرو مهره فنی بسیار مهمی برای ماست و در کنار رحمتی بازوهای ما در زمین هستند. اگر بتوانیم نهایت استفاده را از خسرو حیدری می کنیم.

منصوریان درمورد تعطیلی لیگ گفت: ما تعطیلی نداریم. بعد از بازی با سایپا به مصاف فولاد می رویم و سپس در جام حذفی به مصاف مس کرمان می رویم. اعلام کردیم که می خواهیم با ملی پوشان مان در جام حذفی شرکت کنیم چون نمی خواهیم هواداران را از دیدن ملی پوشان مان محروم کنیم. تجربه پرسپولیس به ما کمک کرد تا هیچ تیمی را دست کم نگیریم. به کی‌روش احترام می‌گذاریم اما امضایی برای دادن ملی پوش به تیم ملی در زمان جام حذفی نداده‌ایم. اما اگر سیر صعودی استقلال ادامه داشته باشد تعداد ملی پوشانمان از 2 به 4 یا 5 نفر افزایش پیدا خواهد کرد. این اتفاق ان‌شااله تا نیم فصل رخ می‌دهد.

منصوریان همچنین درمورد بختیار رحمانی و ناراحتیش از تعویض مقابل سیاه جامگان گفت: ما یک گروه فنی داریم و می خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم. حتما نباید به صرف نوع بازی کردن یک بازیکن او را تعویض کنیم. ما 11 بازیکن داخل زمین داریم و سه تعویض. کسی که خوب بازی نکند باید ناراحت شود و اگر تعویض شد باید علتش را از خودش بپرسد اما دلیل نمی شود این ناراحتی را به هواداران منتقل کند. از سال89 بختیار رحمانی را می شناسم. خود من او را به استقلال آوردم. سطح توقع از بختیار بالاست. شماره ای که بر تن اوست را یک ستاره بزرگ استقلال بر تن کرده و این فشار زیادی می آورد. قهر کردن نمی تواند همیشه یک آدم را متنبه کند. این موضوع درون تیمی را حل کردیم. مطمئن باشید که چنین اتفاقی دیگر در استقلال رخ نمی دهد. اگر این طور شود باید رحمتی و حیدری پاسخ بدهند. سعی کردیم در کنار مدیریت باشگاه بهترین تصمیم را بگیریم. نخواستیم چکشی رفتار کنیم. امروز با خود بختیار هم صحبت کردم. بهترین تصمیم را برای او گرفتیم اما فکر می کنم این اتفاق کمی بزرگ شد. گاهی اوقات با بخشش می توان کسی را متنبه کرد. 

سرمربی آبی‌ها درمورد وضعیت امین حاج‌محمدی  مجید حسینی گفت: امین حاج محمدی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. به ترکیب مورد علاقه‌ام در دفاع رسیده ام. دغدغه حال حاضر من انتخاب 18بازیکن است. می خواهیم مثل نفت دو سال پیش در سه جام بجنگیم اما ساختارمان یکی باشد. بسیار از مجید حسینی راضی هستم. او نه تنها استقلال بلکه خیال تیم ملی را از حضورش راحت کرد. پادوانی هم داخل ساختار ما آمده است. ما از الان داریم آینده را می بینیم که هر چهار روز یک بار باید بازی کنیم. 

منصوریان در پایان، درخصوص اینکه آیا رحمانی فردا برای تیمش بازی خواهد کرد یا خیر گفت: شرایط بختیار  را به خوبی درک می کنم. درمورد حضورش در ترکیب امشب تصمیم می‌گیریم و مطمئن باشید بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز