منافع تیم ملی در الویت است

کمالوند: شناخت کاملی از صبا داریم

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۱۷۰۰
کمالوند: شناخت کاملی از صبا داریم
سرمربی گسترش فولاد گفت: شناخت کاملی از صبای قم به خصوص کادر فنی این تیم داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبا گفت: خوشحالم که در شهر مقدس قم هستیم و امیدوارم 2 تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دهند. به طوری که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند. ما شناخت کاملی از صبای قم به خصوص کادر فنی این تیم داریم و صمد مرفاوی و ساکت الهامی از دوستان نزدیک من هستند که با تجربه کار می‌کنند. آنها بازی قبلی خود را به حریف باخته‌اند و می‌خواهند در این بازی خانگی جبران مافات کنند. این را هم بگویم که خوشبختانه ما برای بازی فردا بازیکن محروم یا مصدوم نداریم.

سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه تیمش در 8 هفته گذشته لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده است، گفت: با وجود فوتبال با کیفیتی که ارائه می‌دهیم اما در نتیجه‌گیری موفق نبودیم حتی در بازی‌هایی که باختیم هم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از آنها استفاده نمی‌کردیم. این مشکل البته حل شد و با بردی که مقابل پدیده کسب کردیم از زیر فشار خارج شدیم و امیدوارم که روند روبه رشد ما ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که دورنمای گسترش فولاد در فصل پانزدهم لیگ برتر چیست، افزود: در نیم‌فصل لیگ سیزدهم که من به گسترش فولاد آمدم چون شرایط تیم خوب نبود هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر بود. سال گذشته هم برای اولین‌بار در تاریخ این باشگاه جزو تیم‌های تک‌رقمی بودم و امسال هم می‌خواهیم جزو 6 تیم بالای جدول باشیم که من در این باره خوش‌بین هستم چرا که پتانسیل خوبی داریم و این موضوع دور از دسترس نیست.

کمالوند در مورد تعطیلات لیگ هم تصریح کرد: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم اما فصل قبل خود من از منتقدان جدی تعطیلات لیگ بودم چرا که آن را به ضرر فوتبال می‌دانستم به اعتقاد من بازی با مالدیو نیاز به تعطیلی لیگ نداشت اما امسال شرایط فرق می‌کند و وقتی به مصاف‌ تیم‌های مثل کره و ازبکستان می‌رویم سرمربی تیم ملی باید فرصت کافی برای آمادگی تیم داشته باشد چون با تیم‌های باکیفیتی بازی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: باید بپذیریم که تعطیلات لیگ تقصیر کی‌روش یا فدراسیون فوتبال نیست و این به خاطر تقویم فیفا است. چرا که شرایط شرق آسیا با غرب آسیا متفاوت است. به طور مثال یک تیم 2 مرحله در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند اما در مرحله بعد باید با یک ترکیب دیگر به مصاف حریفان برود. فرض بگیرید بارسلونا با انریکه مسابقات را آغاز کند اما در میانه راه ترکیب عوض شود و گواردیولا این تیم را هدایت کند. به نظر من امسال باید به کی‌روش کمک کرد. چرا که هدف فوتبال داشتن تیم ملی قوی است و در نهایت صعود به جام جهانی مهم است. با اینکه کار سختی است اما باید روی منافع خودمان چشم ببندیم و تیم ملی را در اولویت قرار بدهیم.

نظر شما