هفته نهم رقابت‌های سری‌آ؛

میلان-یوونتوس؛ گنجینه خاطرات در سن‌سیرو

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۷۲۱۱۴
میلان-یوونتوس؛ گنجینه خاطرات در سن‌سیرو
میلانی‌ها در حساس‌ترین دیدار هفته به دیدار یوونتوس صدرنشین خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته نهم رقابت‌های سری‌آ امشب راس ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران، آث میلان به مصاف یوونتوس خواهد رفت تا جذاب ترین دیدارهای اخیر سری‌آ را رقم زنند.روسونری‌ها میزبان این دیدار مهیج هستند و سن سیرو خود را برای یک رقابت جذاب آماده می‌کند. این دو تیم در دهه گذشته ستاره های زیادی نظیر کاناوارو، ندود، دل پیرو، مالدینی، نستا، پیرلو، اینزاگی و شوچنکو را در اختیار داشتند و گنجینه ای از خاطرات را رقم می زدند.

san-siro-stadium-12912

آث میلان برخلاف فصل‌های گذشته با سرمربیگری وینچنزو مونتلا امسال توانسته فصل را به خوبی آغاز کند و اکنون در رده‌ سوم جدول قرار دارد و از مدعیان اصلی قهرمانی است. میلان از پرافتخارترین تیم‌های ایتالیایی است که تاکنون توانست 18 بار قهرمان و 14 بار نائب قهرمانی سری‌آ ایتالیا را به دست آورد.

سرمربی آث میلان  در نشست مطبوعاتی خود پیش از دیدار با یوونتوس گفت: این بازی بسیار حیاتی و مهم است، کاملا آماده این دیدار هستم. باید آرامش مان را حفظ کرده و مثل همیشه با روحیه مثبت بازی کنیم. تنها از این راه است که می توانیم سه امتیاز خانگی را مال خود کنیم.فکر می کنم برای این دیدار به خوبی آماده باشیم تا حریف را کاملا تحت فشار قرار دهیم.

میلان در حال حاضر با پیروزی ارزشمند خود برابر کیه‌وو  موفق شد با کسب 16 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا صعود کند. میلان از فصل 13-2012 موفق به کسب سهمیه اروپایی نشده است و وینتچنزو مونتلا تاکید کرد که کسب سهمیه اروپا هدف اصلی آن‌ها است.

روسونری در صورت کسب سه امتیاز خانگی برابر یوونتوس اختلاف خود را با صدر جدول می تواند به عدد 2 تبدیل کند. مونتلا قصد دارد برای این دیدار نیز با سیستم 3-3-4 تیمش را راهی میدان کند.

da6437ba-19d9-44d6-aae3-e1c74fa28fa0

یوونتوس با 21 امتیاز در راس جدول سری‌آ ایتالیا قرار دارد. آنها از سال 2011 تاکنون 5 سال متوالی توانستند به مقام قهرمانی سری‌آ دست یابند. آنها  34  قهرمان و 21 نائب قهرمان در کارنامه خود دارند.آلگری سرمربی این تیم در تلاش است که به ششمین قهرمانی متوالی سری‌آ را پشت سر بگذارد. یوونتوس در لیگ قهرمانان در بازی مقابل لیون با درخشش بووفون دروازه‌بان ارزشمند این تیم با برتری یک گل پیروز میدان شود.

تقابل جالب این تیم دروازه‌بانان هر دو تیم هستند. بووفون در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه با یک اشتباه بچه گانه فرصت را برای اسپانیا فراهم کرد تا آنها به گل برسند و بعد از آن روز تاکنون حرف حدیث‌های بسیاری برای سنگربان 38 ساله ایتالیا به وجود آمد که عمر فوتبالی این بازیکن به پایان رسیده است اما بوفون که به تازگی به مرد طلایی فوتبال اروپا رسیده است در دیدار یوونتوس مقابل لیون به همگان اعلام کرد که بووفون هرگز تمام نخواهد شد.

دوناروما، دروازه‌بان جوان روسنری‌ها که بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند وی ادامه دهند بوفون   سنگربان ارزشمند ایتالیا است.  در جدال امشب می‌توانیم درخشش دو نسل دروازه‌بانان ایتالیا را تماشا کنیم که این امر جذابیت‌های بازی را افزایش می‌دهد.بر اساس آخرین گزارش‌ها تمامی بلیط‌های سن سیرو برای این بازی فروخته شده تا این جدال حساس، بیش از پیش جدی شود.

photo_2016-10-22_10-28-19

نیکولا ریتزولی بعنوان داور بازی میلان، یوونتوس انتخاب شد. هر دو تیم در بازی گذشته خود با پیروزی گذرنداند. میلان با سه گل کیه‌وو را شکست داد و یوونتوس هم با دو گل اودینزه را شکست داد هر دو تیم برای برد به میدان می‌روند. خط دفاع یوونتوس از انسجام خوبی برخوردار است و میلان هم خط حمله خوبی با بازیکنی همانند باکا تشکیل داده که تاکنون روسونری‌ها با درخشش این بازیکن به نتیجه دلخواه رسیده‌اند. حساسیت این بازی می‌تواند قضاوت را برای داور این دیدار سخت کند.

photo_2016-10-22_10-18-55

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز