رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان-پنانگ مالزی؛

برق طلا؛ این بار در اردوی ازبکستان

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۲۱۲
برق طلا؛ این بار در اردوی ازبکستان
وزنه بردار ازبکستانی در رقابتی نزدیک با حریفانی از چین و روسیه مدال طلای دسته 62 کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در سومین روز از رقابت های جهانی نوجوانان در پنانگ مالزی، وزنه برداران دسته 62 کیلوگرم دقایقی پیش به روی تخته رفتند که در پایان ارگاشف از ازبکستان با رگورد مجموع 280 کیلوگرم، ضمن کسب مدال طلای یکضرب و نقره دوضرب، مدال طلای مجموع را نیز به گردن آویخت.

ارگاشف در یکضرب 125 و در دوضرب 155 کیلوگرم وزنه را بالای سر برد و با 4 کیلوگرم برتری نسبت به نفر دوم روی سکوی قهرمانی ایستاد. در این وزن «وی» از چین با مهار وزنه های 120 کیلوگرم در یکضرب و 156 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 276 کیلوگرم طلای دوضرب و نقره مجموع را از آن خود کرد و گارائف از روسیه با رکورد مجموع 273 کیلوگرم سوم شد.

پیش از این در رقابت های دسته 50 کیلوگرم پسران انگوین لی از ویتنام و در رقابت های دسته 59 کیلوگرم هوانگ از چین صاحب عناوین قهرمانی شده بودند.

رقابت های دسته 69 کیلوگرم از ساعت 12 به وقت تهران آغاز می شود و حسین سلطانی به عنوان نخستین نماینده ایران در این رقابت ها به روی تخته می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز