بازی با ازبکستان بسیار سخت و حساس است

معینی: باید روی توانایی بازیکنان خود تکیه کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۶:۱۲
کد خبر: ۴۷۲۲۸۸
سرپرست کمیته جوانان گفت: بازی برابر ازبکستان بسیار سخت و حساس است و باید با تمرکز بالا به مصاف حریف خود بروند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان گفت: جای خوشحالی است که تیم ایران به مرحله بعدی بازیها صعود کرد. البته باید در بازی با یمن گلهای بیستری به ثمر می رساندیم. چرا که ملی پوشان بازی بسیار خوبی را انجام دادند و از لحاظ تمرکز  بر روی بازی، سوار بر مسابقه بوده و هیچ شانسی به تیم یمن ندادند. شانس های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد در غیر این صورت یمن را با اختلاف چند گل شکست می دادیم. همچنین تیم ژاپن با تیم قطر بازی بسیار خوبی را انجام دادند و رقابت در این گروه بسیار مشکل بود.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون وضعیت خوبی در تیم ملی جوانان وجود دارد و با تمرکز بسیار بالا و اعتماد به نفس خوب، می توانند این مرحله را پشت سر بگذارند. کادر فنی زحمات زیادی کشیده است و فدراسیون فوتبال در هر مرحله ای تا جایی که در توانش بود، از این تیم حمایت کرده است. بنابراین از بازیکنان می خواهم که تمام تلاششان را در دیدار سخت پیش رو به کار گیرند تا پاسخ زحمات مسئولین و کادر فنی داده شود.

سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: بازی با ازبکستان بسیار سخت است اما باید روی توانایی بازیکنان خود تکیه کنیم. آنها قادر هستند که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. مطمئنم صد در صد می توانند موفق شوند و به جمع 4 تیم برتر راه یابند. عقیده من بر این است که اگر روی توانایی خود تکیه کنیم به موفقیت می رسیم. تیم ازبکستان تیم بسیار خوبی است، در بخش پایه عملکرد قوی دارد اما بازیکنان ایران منحصر به فرد هستند و در شرایط سخت با تلاش و پشتکار فراوان همیشه موفق بوده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز