رکورداری مهاجم آرژانتینی؛

مسی درصدر بهترین‌های جهان

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۲۶۵۲
مسی درصدر بهترین‌های جهان
مهاجم بارسلونا درصدر بهترین بازیکنان فوتبال جهان قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در صدر بهترین بازیکنان فوتبال جهان قرار دارد.

این بازیکن تاکنون توانسته با 49 گل و 29 پاس از ابتدای سال میلادی تاکنون در صدر بهترین‌های جهان قرار گیرد. وی بیشترین گل و پاس گل را در بین تمام بازیکنان جهان به دست آورد. مسی در 9 ماهی که از سال 2016 گذشته، روی 70 گل در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین نقش داشته است.

مسی  49 گل زد. در این میان 42 بار برای  بارسلونا به ثمر رساند  و 7 بار برای تیم ملی آرژانتین گل زنی کرد. وی توانست 29 پاس گل هم به ثمر رساند. برای باشگاه بارسلونا 25 مرتبه و برای تیم ملی آرژانتین هم 4 بار گل زد.  مسی توانسته در 6 بازی که در سال 2016 به میدان رفت 7 گل زده است و 3 پاس گل داد.

مسی فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ لالیگا را در ترکیب اصلی آبی اناری‌ها آغاز کرد و آن‌ها توانستند به پنج برد در شش هفته نخست دست پیدا کنند. در بازی مقابل لاس پالماس بود که به دلیل آسیب دیدگی لیگامنت در دقیقه دهم تعویض شد و شش هفته استراحت کرد.

وی بعد از مصدومیت به ترکیب بازگشت و در شرایطی که در برخی مسابقات بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست، از دیدار مقابل رئال مادید در هفته دوازدهم تا دیدار مقابل رئال مادرید در هفته سی و یکم شکست ناپذیر باقی ماندند.

در این بین توانست برای پنجمین بار به توپ طلای اروپا دست پیدا کند و رکوردی بی نظیر را بر جا بگذارد. بارسلونا در لیگ قهرمانان با شکست مقابل اتلتیکو مادرید در دور یک چهارم نهایی حذف شدند اما در جام حذفی با شکست سویا به قهرمانی دست پیدا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز