چلسی ۴-۰ منچستریونایتد؛

سلاخی آقای خاص به روش ایتالیایی/ شیطان هم می‌گرید!

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۳:۳۳
کد خبر: ۴۷۳۰۳۹
سلاخی آقای خاص به روش ایتالیایی/ شیطان هم می‌گرید!
تیم فوتبال چلسی با نتیجه چهار بر صفر منچستریونایتد را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منچستریونایتد در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ جزیره با چهار گل برابر چلسی تن به شکست داد تا مورینیو برابر شاگردان سابق خود تحقیر شود. در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی در استمفوردبریج از منچستریونایتد پذیرایی کرد.

این دیدار که تقابل مورینیو با شاگردان سابق خود بود با پیروزی قاطع چلسی به پایان رسید تا سنگین ترین شکست آقای خاص در لیگ جزیره رقم خورد. چلسی توانست در این دیدار در قامت قهرمان ظاهر شود و تیم پرستاره منچستریونایتد را با چهار گل شکست دهد. شاگردان آنتونیو کونته شروعی توفانی داشتند و در همان دقیقه نخست توسط پدرو رودریگز به گل رسیدند تا نوید یک بازی پر گل را دهند.

در دقیقه 21 چلسی این بار توسط گری کیهیل به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم مورینیو تیمش را هجومی تر کرد. او مروان فلاینی را از زمین خارج و خوان ماتا را به جای او به بازی فرستاد تا شیاطین سرخ هجومی تر شوند. این مربی پرتغالی اریک بیلی را هم تعویض و مارکوس روخو را به جای او به میدان فرستاد اما با این دو تغییر نه تنها روند یونایتد بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.

ادن هازارد در دقیقه 62 از مورینیو انتقام گرفت و گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند. مورینیو بعد از دریافت این گل بازهم تیمش را هجومی تر کرد و این بار آنتوان مارسیال به جای جسی لینگارد به میدان رفت اما حضور این بازیکن همه ثمری نداشت و این چلسی بود که این بار توسط انگولو کانته در دقیقه 70 به گل رسید تا مورینیو برابر تیم سابق خود تحقیر شود.

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همین نتیجه چهار بر صفر به سود چلسی به پایات رسد و مورینیو یکی از تلخ ترین شب های مربیگری خود را پشت سرگذارد.

چلسی با این پیروزی که به دست آورد 19 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد تا اختلاف این تیم با منچسترسیتی صدرنشین تنها به یک امتیاز کاهش پیدا کند این در حالی است که منچستریونایتد  با 14 امتیاز در همان رده هفتم جدول رده بندی باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز