خریدهای نافرجام مادرید؛

رییس رئال شادمان از شکست منچستر!

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۰۴۱
رییس رئال شادمان از شکست منچستر!
پرز موفق نشد دو بازیکن نامدار فوتبال جهان را جذب کند و هواداران رئال اکنون باید بابت این موضوع خوشحال باشند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم چلسی در خانه خودش، قاطعانه تیم گران قیمت منچستریونایتد را شکست داد و با این برد هوادارانش را روی ابرها فرستاد!

اما به جز هواداران آبی‌های لندن، شاید اکنون شادترین فرد روی زمین فلورنتینو پرز، رییس پولدار تیم اول شهرمادرید باشد!

مردان مورینیو که با خوردن 4گل از مردان کونته، روند ناکامی و عملکرد ضعیفشان را تکمیل کردند، در تیم خودشان دو بازیکنی را دارند که پیش از پیوستن به منچستر مورد توجه شدید باشگاه رئال مادرید بودند اما در نهایت موفق نشدند به جمع کهکشانی‌ها بپیوندند.

پرز، برای جذب داوید دخه‌آ و پل پوگبا تلاش بسیاری کرد اما شاید از خوش شانسی هواداران رئال بود که ایندو بازیکن به مادرید راه نیافتند.

دخه‌آ، دروازه‌بان شیاطین سرخ این روزها مرتکب اشتباهات زیادی در تیم باشگاهیش می‌شود. اشتباه فاحش او در بازی مقابل چلسی باعث شد سریعترین گل تاریخ فوتبال جزیره در ثانیه29، وارد دروازه قرمزهای منچستر شود.

همچنین پل پوگبا که با پیوستن به منچستر، لقب گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده، این روزها کاملا در جمع مردان مورینیو محو شده و تقریبا هیچ تاثیری در این تیم ندارد!

با این تفاسیر هواداران مادریدی باید از این موضوع شادمان باشند که این بازیکنان با قراردادهای سنگین پیراهن رئال را بر تن نکردند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز