نتیجه تفکرات زرد؛

حاشیه سازی از تهران به مقصد مادرید! +عکس

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۲۵۱
حاشیه سازی از تهران به مقصد مادرید! +عکس
چرا باید پیرامون اتفاقی در آن سوی دنیا، مطلبی را منتشر کنیم که نه سودی برایمان دارد و نه به صحت آن اعتقاد داریم؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم رئال مادرید شب گذشته موفق شد به سختی بر آتلتیکوبیلبائو پیروز شود و با کسب سه امتیاز مهم، بازهم صدرنشین لالیگا باشد.

اما نکته جالب و البته عجیب در مورد بازی دیشب، عکسی است که صبح امروز در جوامع مجازی می‌چرخد و به عنوان سندی برای محکوم کردن کریستیانورونالدو استفاده می‌شود.

حاشیه‌سازان محترم وطنی معتقدند، رونالدو در این صحنه اعتقاد به آفساید بودن گل همی تیمی خود دارد و دستش را به نشانه آفساید بالا برده و به کمک داور نگاه می‌کند و منتظر است تا گل موراتا، آفساید اعلام شود!

احتمالا این عزیزان متوجه نیستند که رئال تیم حمله کننده است و رونالدو مدافع نیست! چرا که اصولا این مدافعان هستند که برای آفساید گیری دستشان را بالا می‌برند و یک مهاجم هیچ گاه اقدام به آفساید گیری نمی‌کند!

مشخص نیست مطالبی از این دست که حتی خود تولید کننده آن هم اعتقادی به صحتش ندارد، چرا و بر اساس چه منطقی منتشر می‌شوند؟! شاید تولید کننده این مطلب خواسته برای رونالدو حاشیه درست کند و اورا تحت فشار روحی قرار دهد! با این حساب باید منتظر باشیم که روزنامه اسپورت، چاپ ایالت کاتالان با استناد به این عکس ایرانی، رونالدو را محکوم به خودخواهی کند!

سوای این مطالب، بهتر است بدانیم که این حرکت، عادت رونالدوست و او درمواقعی که تیمش در شلوغی محوطه جریمه حریفان به گل می‌رسد، دستش را به علامت صحیح بودن گل بالا می‌برد.

شاید بهتر باشد، عزیزان حاشیه ساز به جای فکروخیال، کمی فوتبال نگاه کنند تا حداقل حاشیه سازی آن‌ها به واقعیت نزدیک باشد!

ضمن اینکه شاید بد نباشد، از خودمان بپرسیم چرا یک انسان باید از موفقیت هم‌تیمی و هم‌گروهی خود ناراحت شود و به او حسادت کند؟!مطمئنا اگر این فکر را در مورد بقیه داریم، رفتارمان هم از این نوع تفکر شکل خواهد گرفت!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز