حضور میناوند در تمرین پرسپولیس

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۵۰۸
حضور میناوند در تمرین پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را امروز در شرایطی برگزار کرد که بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس میهمان ویژه سرخپوشان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز تمرین خود را از ساعت 15 در ورزشگاه خیریه عمل، پشت درهای بسته برگزار کردند. مهرداد میناوند میهمان ویژه این تمرین بود. گپ و شوخی‌های او با کریم باقری و محمود خوردبین نیز جالب توجه بود. او دقایقی هم با سرمربی پرسپولیس صحبت کرد.

برانکو با توجه به حضور وی در تیم خونه به خونه، پیروزی اخیر آنها را به وی تبریک گفت. چپ پای پیشین تیم ملی و پرسپولیس هم با آرزوی پیروزی برای پرسپولیس درباره آینده، اعلام کرد برای روحیه گرفتن، از بابل به تمرین پرسپولیس آمده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد، حال که پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و باز برای چند هفته بازی‌های لیگ تعطیل می‌شود روز جمعه ورزشگاه آزادی پر از جمعیت شود.

تمرین با گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ آغاز شد. پس از آن فوتبال هدفمند و در ادامه ضربه ایستگاهی در دستور کار بود. در ادامه، ضربات کرنر هم به برنامه تمرین اضافه شد. پس از آن، نفراتی چون؛ عالیشاه، زاهدی، محرمی و علوان‌زاده به شوتزنی، علیپور و نورالهی با رادوشوویچ به تمرین روی پنالتی‌ها و سایر بازیکنان هم به کار روی کاشته‌ها پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز