چپ‌پای بی بدیل دنیای فوتبال؛

صاعقه‌ای به نام کارلوس!

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۵۹۶
صاعقه‌ای به نام کارلوس!
جاودانه ترین شماره6، عجیب اما واقعی!

به گزارش گروه ورزشی خبر گزاری برنا، روبرتو کارلوس اصلا نیاز به معرفی ندارد. او به تمامی جام‌های بین المللی دست پیدا کرده و صحبت در مورد افتخارات او چیزی جز تکرار مکررات نیست.

کارلوس را باید عجیبترین فوتبالیست دنیا دانست. او توانایی های زیادی داشت. مثلا قادربود حدود 100متر را پا به توپ بدود بدون اینکه بتوان حتی اورا با خطا متوقف کرد! رکورد سرعت، سرعت شوت و قدرت شوت در فوتبال را باید به او اختصاص داد و شاید این نکته را ندانید که سرعت او را با یوزپلنگ مقایسه می‌کنند!

اما چیزی که باعث شد روبرتو کارلوس بیش از حد مورد توجه قرار بگیرد، گل عجیب او از فاصله 50متری به تیم فرانسه بود. اصولا شوت‌های او به طرز عجیبی اصطلاحا کات می‌گرفت و اصلا نمی‌شد جهت آن‌ها را تا آخرین لحظه تشخیص داد. به خاطر همین فاکتورها، کارلوس را باید بهترین و استثنایی ترین بیرون پا زن فوتبال جهان نامید.

شوت ماورایی او به سمت دروازه فابین بارتز، به نظر راهی به جز تبلیغات پشت دروازه پیدا نمی‌کرد اما در محوطه 6قدم، ناگهان تغییر مسیر داد و در مقابل دیدگان دروازه‌بان متحیر فرانسه، تور دروازه خروس‌ها را لرزاند!

این گل، جاودانه ترین اثر از روبرتو کارلوس در فوتبال جهان است و البته یکی از عجایب این ورزش جذاب به شمار می‌رود اما شاهکار اورا که باید در لیگ قهرمانان اروپا جستجو کنید! در بازی که عجیب ترین گل فوتبال روی عجیب ترین پاس گل به ثمر رسید. گلی که گفته می‌شود قوانین فیزیک را نقض کرد!

سانتر فوق‌العاده سرعتی و قدرتی روبرتو کارلوس، فقط و فقط زیدان را می‌خواست تا اینگونه و بدون معطلی به توپ ضربه بزند و آن را به تور دروازه تیم آلمانی بچسباند. در واقع در این صحنه زیدان با زمانبندی باورنکردنی، توپ آتشین کارلوس را به درون دروازه لورکوزن هدایت کرد!

بدون شک، کارلوس از استثنائات فوتبال جهان بود و دیگر مانند اورا نخواهیم دید. خوش به حال کسانی که حضور اورا در مستطیل سبز به صورت زنده دیدند و اکنون با غرور و افتخار، عجایبی را که به چشم دیدند برای مخاطبان جوان فوتبال تعریف می‌کنند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز