میزبانی تهران، اصفهان و گچساران از هفته دوم لیگ برتر واترپلو

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۹:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۶۹۶
میزبانی تهران، اصفهان و گچساران از هفته دوم لیگ برتر واترپلو
مسابقات لیگ برتر واترپلو فردا (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار در سه شهر برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو با انجام سه دیدار در روز چهارشنبه پیگیری می‌شود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی که هفته اول لیگ را با برد برابر میهمان خود، تیم اصفهان  آغاز کرده بود، در شهر تهران مقابل تیم استخر شهید نوفلاح قرار می‌گیرد. تیم نوفلاح در شرایطی میهمان این بازی است که هفته نخست لیگ را استراحت کرده است. این بازی ساعت ۱۸:۰۰ در استخر ۹دی تهران برگزار می‌شود.

در مصافی دیگر در شهر اصفهان تیم سایپا که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند میهمان نماینده اصفهان خواهد بود. تیم سایپا با داشتن بازیکنان جوان و ملی‌پوش توانست با به نمایش گذاشتن یک بازی قابل قبول و منطقی در دیدار اول نگاه‌ها را به خودش جلب کند.

اما شاگردان مرتضی شریعت که بازی اول خود را متحمل شکست شده‌اند به یقین از شرایط میزبانی استفاده می‌کنند تا نمایش بهتری داشته باشند. این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

سومین دیدار بین بازنده‌های هفته اول، تیم‌های نفت‌و‌گاز‌گچساران و نیروی زمینی ارتش به میزبانی تیم گچساران در همین شهر برگزار می‌شود. تیم نیروی زمینی که عنوان‌دار مقام سومی همین رقابت‌ها در فصل گذشته است می‌کوشد تا رتبه و مقام بهتری در این دوره کسب کند. دانیال خاکبان در این فصل هدایت تیم نیروی زمینی را بر عهد دارد. تیم خاکبان در شرایطی هفته گذشته برابر نفت امیدیه بازی را واگذار کرد که تا امتیازهای پایانی سر تسلیم نداشت.

برنامه  هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور:
 
استخر شهید نوفلاح – دانشگاه آزاد اسلامی              ساعت ۱۸:۰۰             تهران/شیرودی
 
نماینده اصفهان – سایپا                                          ساعت ۱۵:۰۰             اصفهان
 
نفت‌ و‌ گاز‌ گچساران – نیروی زمینی ارتش                    ساعت ۱۵:۰۰              گچساران  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز