رتبه ماشین سازی، جایگاه اصلی این تیم نیست؛

صادقی: جلالی به پیکان شخصیت داده است/ درمورد استقلال حرفی ندارم

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۷۳۰
صادقی: جلالی به پیکان شخصیت داده است/ درمورد استقلال حرفی ندارم
مدافع با تجربه فوتبال کشورمان گفت: بعضی حرف‌ها به خاطر ایجاد تنش در تیم مطرح می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین صادقی، مدافع تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار برنا و در خصوص بازی تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی سختی را پیش رو داریم. ماشین سازی تیم ریشه داری است. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارد. مربی این تیم آقای خطیبی است که کارش را بلد است و از مربیان جوان و آینده کشورمان به حساب می‌آید.

مدافع پیکان ادامه داد: رتبه‌ای که ماشین سازی در آن قرار گرفته، جایگاه اصلی این تیم نیست. نباید به خاطر این جایگاه در مورد آن‌ها قضاوت کرد. این تیم را می‌شناسیم و روی نقاط ضعف و قوتش کار کردیم. می‌دانیم که تیم خطرناکی است و بازیکنانش به سرعت وارد فاز تهاجمی می‌شوند. به امید خدا برای کسب سه امتیاز به تبریز می‌رویم و سعی می‌کنیم با نهایت تلاش و تمرکز، از خانه حریف با دست پر بازگردیم.

صادقی در خصوص روند رو به رشد تیمش در لیگ امسال گفت: ما پیشرفت قابل توجهی را در مسابقات داشتیم. هفته به هفته بهتر شدیم و توانستیم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم. مهمترین عامل این پیشرفت حضور آقای جلالی و دستیارانش روی نیمکت تیم است. ایشان در تیم شخصیت ایجاد کرده و به همین خاطر تمامی بازیکنان انگیزه زیادی در بازی‌ها دارند.

وی در خصوص اینکه ابتدای فصل گفته می‌شد جلالی تیم مسنی را بسته است، گفت: شاید این حرف‌ها به خاطر حضور من و چندبازیکن باتجربه دیگر مثل آرش برهانی و علی حمودی در پیکان باشد. اما این حرف‌ها درست نیست و به نظرم فقط به خاطر درست کردن تنش مطرح می‌شوند. شما الان می‌بینید که آقای جلالی تلفیق خوبی از جوانان و باتجربه‌ها را در تیم ایجاد کرده و همین مساله کمک زیادی به امتیازگیری تیم می‌کند.

مدافع سابق آبی‌های تهران در پاسخ به این سوال که استقلال امسال را چگونه می‌بیند، گفت: تمرکزم فقط روی تیم پیکان است. به همین خاطر در مورد استقلال حرفی ندارم و صحبت نمی‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز