رئیس فدراسیون بدمینتون:

سلطانی فر توانمند و از جنس ورزش است

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۷:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۸۲۰
سلطانی فر توانمند و از جنس ورزش است
پوریا گفت: مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، فردی توانمند و از جنس ورزش است.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشور در گفتگو با برنا افزود: هر برنامه ریزی که دولت دارد به طور حتم صلاح می داند که فردی توانمند را برای وزارت ورزش و جوانان معرفی کند و سلطانی فر سابقه این بخش را دارد.

وی اضافه کرد: سلطانی فر در سوابق خود قائم مقامی و معاون اداری مالی ریاست سازمان تربیت بدنی وقت را در کارنامه خود دارد و با ساختار وزارت ورزش نیز آشنایی کامل دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه خوب به این پیشنهاد رئیس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان داشته باشند و سلطانی فر انتخاب شود.

پوریا با اشاره به انتظارات جامعه بدمینتون از وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: انتظار داریم به ورزش توجه بیشتری شود که البته سلطانی فر که سابقه مدیریت در این بخش را دارد، به طور حتم رویکرد بسیار خوبی را در ورزش خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دغدغه مالی در فدراسیون بدمینتون وجود ندارد، گفت: فدراسیون مشکل مالی ندارد و با هماهنگی خاصی حرکت می کند.

رئیس فدراسیون بدمینتون آمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی در کشور را 30 هزار نفر برشمرد و افزود: ز این تعداد 18 هزار نفر آقایان و 12 هزار نفر بانوان تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 200 هزار نفر راکت به دست نیز در بخش همگانی رشته بدمینتون فعالیت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر در سطح کشور 154 مربی درجه یک، 420 مربی درجه دو، بیش از 16 هزار داور و مربی درجه سه ، 11 داور آسیایی، چهار مربی درجه دو جهانی و آسیایی، 42 مربی درجه یک آسیایی داریم.

وی با اشاره به اینکه نیازی به مربی خارجی در رشته بدمینتون کشور نیست، یادآور شد: حتی در سطح ملی چند کشور متقاضی بکارگیری مربیان ایرانی هستند.

 

نظر شما