پیروانی: تیم ما دست به کار بزرگی زد

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۹۵۵
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درخصوص آخرین وضعیت تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: تیم ایران دست به کار بزرگی زد. نه فقط به خاطر صعود به جام جهانی، چون ما در یک گروه سخت قرار گرفته بودیم که به آن گروه مرگ می گفتند.

وی افزود: قطر قهرمان قبلی مسابقات، ژاپن که همواره جزیی از مدعیان بوده و یمن تیمی که اردوهای خود را با تیم ملی جوانان عربستان برگزار کرده بود و تیم ما که بخاطر نتایجی که در دوره قبلی قرار گرفته بود ناچارا در سید ۴ رتبه بندی قرار گرفته بود و ما هیچ راهی نداشتیم جز اینکه به سختی تلاش کنیم تا بتوانیم سربلند باشیم.

پیروانی ادامه داد: بنده کمترین نقش را در صعود تیم ملی جوانان داشتم. ازبکستان تیمی است که در این چند دوره همواره توانسته یکی از تیم های حاضر در جام جهانی باشد. اما تیم ما با همت و تلاش توانست تمامی حریفان  سرسخت خود را از پیش رو بردارد.

وی گفت: این صعود را به ایرانی های سرزمینم تقدیم می کنم. به مردمی که همواره دعایشان به ما انرژی داده است. مردمی که با پیروزی های ما شاد می شوند. از همه مربیان تیم های پایه در باشگاه های مختلف ایرانی که این بازیکنان را ساختند تشکر می کنم. مربیانی که بدون چشمداشت و با حداقل ها کار می کنند. من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان فقط این بازیکنان را با هم هماهنگ کردیم. 

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: ماموریت اول ما هم اکنون با صعود به جام جهانی به پایان رسیده، اما ماموریت دوم ما از همین‌لحظه آغاز شد. بر همین اساس آنالیز و برد تیم عربستان و حضور در فینال و رفتن روی سکوی قهرمانی هدف بعدی ما است.

پیروانی ادامه داد: احساس می کنم که این فصل دوباره بازی دادن به جوان ها فراموش شده است و سازمان لیگ باید همانند گذشته جوانگرایی را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از برادر بزرگوارم غلام حسین پیروانی که جداً از درس فوتبال به من درس زندگی داد. همچنین از مدیران و همه کسانی که در این راستا تیم ملی جوانان را حمایت کردند نیز قدردانی می کنم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز