اول آسیا درگیر برندهای کوچک؛

آموزش طراحی پیراهن در بازی بارسا! +عکس

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۱:۴۲
کد خبر: ۴۷۴۰۴۵
آموزش طراحی پیراهن در بازی بارسا! +عکس
پیراهن یک تیم ورزشی، بیانگر شخصیت یک باشگاه است اما در ایران فقط به عنوان یک رنگ برای متمایز شدن تیم‌ها استفاده می‌شود!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازی‌های اروپایی علاوه بر جذابیت های فنی، حاوی نکات آموزنده در موارد مختلفند و کافی است به آن‌ها توجه کنیم تا حداقل با استانداردهای ورزشی در دنیا آشنا شویم.

در بازی این هفته بارسا مقابل والنسیا، طراحی پیراهن تیم والنسیا به خوبی جلب توجه می‌کرد. طراحی این پیراهن شاید خیلی پیچیدگی نداشته باشد اما با صرف کمی فکر و سلیقه، باعث شده چشم هر بیننده‌ای خیره شود. با دیدن پیراهن این تیم اسپانیایی، به یاد پیراهن‌های تیم‌های باشگاهی و حتی پیراهن تیم‌های ملی خودمان افتادیم که بسیار بی سلیقه طراحی می‌شوند و حتی معمولی هم نیستند و شاید تنها فرق اساسی آن‌ها نسبت به فصل قبل، پررنگ یا کمرنگ شدن آن‌هاست!

فراموش نمی‌کنیم که طرح پلنگ روی پیراهن تیم ملی هم متعلق به یک سایت طراحی گمنام خارجی بود و نشان داد حتی در این مورد هم حاضر به صرف ذوق و سلیقه نیستیم غافل از اینکه پیراهن یک تیم، بینگر شخصیت تک تک افراد شاغل در آن باشگاه است.

در کشور ما طراحان خوش ذوق و با سلیقه زیادی وجود دارند اما حاضر نیستیم وقتمان را صرف شخصیت دادن به خودمان بکنیم و فقط سعی داریم کاری انجام دهیم تا تکلیفمان رفع شود!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز