مراسم اختتامیه وزنه برداری نوجوانان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۸:۱۳
کد خبر: ۴۷۴۲۲۰
مراسم اختتامیه وزنه برداری نوجوانان برگزار شد
با وجودی که رسم است به تیم های اول تا سوم در هر تورنمنتی جام اهداء می شود ولی در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان فقط به تیم قهرمان جام داده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اختتامیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در پنانگ مالزی برگزار شد که این مراسم میهمانان ویژه‌ای داشت. اعضای تیم ملی وزنه برداری هم به همراه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در این مراسم حضور داشتند.

از نکات جالب توجه در این مراسم اهدا کاپ فقط به تیم قهرمان بود. با وجودی رسم است تیم های اول تا سوم کاپی را هدیه می گیرند اما در این دوره فقط به تیم های قهرمان پسران و دختران نوجوان جام اهداء شد.

در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان تاماش آیان با حضور در کنار اعضای تیم ایران موفقیت در روز پایانی مسابقات جهانی را تبریک گفت.

همچنین رئیس جمهور نایروبی که در این مراسم حضور داشت به همراه شکراله رئیس فدراسیون ازبکستان و همچنین روسای فدراسیون چند کشور آفریقایی و مسولان چند تیم اروپایی با علی مرادی رئیس فدراسیون کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

در مراسم اختتامیه کاپ قهرمانی به اعضای تیم روسیه اهدا شد. تیم روسیه به لحاظ تیمی قهرمان شد اما در رده بندی مدالی در رده سیزدهم قرار گرفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز