رضا حیدری در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر اقبال خوبی در بین نمایندگان مجلس دارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۷۴۴۶۶
سلطانی‌فر اقبال خوبی در بین نمایندگان مجلس دارد
رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم که با رای اعتماد خودشان به سلطانی‌فر حمایت خود را به طور همه جانبه از ورزش کشور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا حیدری رییس فدراسیون کونگ‌فو درخصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

حیدری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب سلطانی فر توسط دولت یازدهم اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر از آنجا که تجربه لازم را به واسط قائم‌مقامی سازمان تربیت‌بدنی از گذشته همراه خود دارد و همچنین ارتباط نزدیکی با بدنه کابیته دولت یازدهم ایجاد کرده می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت وزارت ورزش و جوانان باشد. ایشان در ابتدای دولت یازدهم نیز یک بار دیگر به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده بود و اینکه دکتر روحانی بار دیگر ایشان را برای هدایت وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته نشان از اعتماد و اطمینان رییس‌جمهور به این فرد است.

وی در ادامه افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با برخی از نمایندگان مجلس انجام شده، سلطانی‌فر اقبال خوبی برای گرفتن رای دارد و از نمایندگان مجلس می‌خواهم که با رای اعتماد خودشان به این فرد شایسته حمایت خود را به طور همه جانبه از ورزش کشور داشته باشند و همچنین ورزش را هرچه زودتر از بلاتکلیفی خارج کنند که خدای نکرده ورزش دچار ضرر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز