هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین می‌آیند

ویسی: تمرکزمان روی نکات فنی است/ به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵:۲۹
کد خبر: ۴۷۴۶۰۱
ویسی: تمرکزمان روی نکات فنی است/ به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم
سرمربی تیم سپاهان گفت: سعی می کنیم که تمرکزمان را روی کار فنی تیممان بگذاریم و به حاشیه ها توجهی نداشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفتم دهم لیگ برتر، گفت: شرایط لیگ در حال حاضر به نحوی است که یک امتیاز می‌تواند جایگاه تیم‌ها را مشخص کند. برای بازی فردا هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند.

وی افزود: سایپایی‌ها به دنبال روزهای خوب هستند و ما هم با توجه به پیروزی که هفته گذشته به دست آوردیم، می خواهیم با پیروزی در این مسابقه روند خوبی را در پیش بگیریم. شناخت خوبی از بازیکنان و کادر فنی سایپا داریم و با تمام احترامی که برای آنها قائلیم، فردا برای ۳ امتیاز به زمین می رویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تغییرات مدیریتی در این باشگاه گفت: در همه جای دنیا مرسوم است که بازیکن، مربی یا مدیر عوض می شود و این موضوع خاصی نیست و مربوط به کار فنی ما نمی شود. باقریان زحمات زیادی برای سپاهان کشیده و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم همچنین برای آقای طاهری هم که مدیر سپاهان است آرزوی موفقیت دارم.

ویسی در باره تغییرات مدیریتی و خداحافظی نویدکیا تمرکز تیم شما را به هم نمی ریزد بیان کرد: در همه جای دنیا همانطور که گفتم این تغییرات مرسوم است. هنگامی که بازیکن روندی را در پیش می گیرد و شروعی دارد، خداحافظی هم در کار است. این تغییرات در همه جا هست و ما سعی می کنیم که تمرکزمان را روی کار فنی تیممان بگذاریم و به حاشیه ها توجهی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه خودش از خانواده سپاهان است، بیان کرد: مربی های زیادی در طول این سالیانه به سپاهان آمدند و رفتند اما پس از سالها مربی آمده که خودش از خانواده سپاهان بوده و کادر فنی دارد که آنها نیز از خانواده خود سپاهان هستند، ما انتظار داریم که سپاهانی های واقعی ما را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم ما جوان شده است. سال گذشته بازیکن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی در خط حمله تیم ما حضور داشت که امسال بازیکن ۳۰ میلیونی جای آن را گرفته است. به هر حال ما انتظار داریم که سپاهانی های واقعی ما را حمایت کنند. برای مسابقه فردا جلال علی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز