رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر؛

فرکی به تیم سابقش رسید

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۹:۰۸
کد خبر: ۴۷۴۶۱۳
فرکی به تیم سابقش رسید
هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ماشین سازی تبریز در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم راس ساعت 14:30 دقیقه فردا در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف پیکان می‌رود.

ماشین سازی که با سرمربیگری رسول خطیبی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با 6 امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و در ده هفته گذشته فقط توانست به یک برد از این رقابت‌ها برسد. این تیم توانست 6 گل را به ثمر برساند و خط دفاع این تیم 14 گل خورده در کارنامه خود دارد.ماشین سازی تبریز برای رهایی از انتهای جدول محکوم به برد است. سبزهای تبریز با این سه امتیاز می‌توانند جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهند.

تیم پیکان در شرایطی به مصاف ماشین سازی می‌رود که در بازی گذشته خود مقابل پدیده به تساوی بدون گل رسید. شاگردان جلالی با مجموع 12 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند. آنها در مدت ده هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانستند 2 برد داشته باشند.

عملکرد جالب خط دفاعی پیکان با 10 گل خورده و 10 گل زده است. جلالی با این سه امتیاز می‌تواند جایگاه خود را در جدول لیگ برتر ارتقا دهد.

سپاهان و سایپا:

سایپا در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر راس ساعت 16:40 دقیقه در ورزشگاه خانگی دستگردی به مصاف سپاهان می رود.

شاگردان فرکی با مجموع 8 امتیاز در رده  14 جدول لیگ برتر قرار دارند. این تیم توانست 7 گل به ثمر برساند و 6 گل از رقابت‌های لیگ برتر را دریافت کند. سایپا در بازی قبلی خود دو گل را از آبی‌پوشان پایتخت دریافت کرد.

فرکی به مصاف تیم سابق خود می‌رود که جذابیت‌های بازی را افزایش می‌دهد. سایپا برای ارتقای وضعیت خود در جدول لیگ برتر نیاز به سه امتیاز بازی دارد.

سپاهان با مربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نتوانست در ده هفته گذشته امتیازهای لازم را دریافت کند. خط دفاعی سپاهان با 10 گل خورده و 4 باخت رکورد ضعیفی از خود نشان داد. شاگردان ویسی در ده هفته فقط توانستند 9 گل را به ثمر برسانند و به 4 برد برسند.

سپاهان در بازی گذشته خود توانست سیاه‌جامگان را با 2 گل شکست داد.

صبای قم و پدیده:

صبای قم در هفته دهم لیگ برتر فردا راس ساعت 16:45 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

شاگردان صمد مرفاوی با مجموع 9 امتیاز توانستند در رده 12 جدول لیگ برتر قرار بگیرند. پدیده هم با 8 امتیاز در رده 15 جای گیرد. صبا در بازی گذشته خود برابر گسترش فولاد به تساوی بدون گل رسید.

پدیده هم در بازی قبلی خود مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز