احمدی: باید کیفیت آموزش را در ورزش کشور ارتقا داد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۴۶۳۹
احمدی: باید کیفیت آموزش را در ورزش کشور ارتقا داد
معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ایران گفت: فدراسیون ها و حوزه آموزش وزارتخانه باید با یک هم افزایی مثبت، کیفیت آموزش را در ورزش کشور ارتقاء دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با سرپرست و معاونان وزارت ورزش و جوانان که عصر چهارشنبه 5 آبان ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد با تاکید بر اهمیت آموزش، بر نقش مهم این حوزه مهم بر  پیشرفت و توسعه ورزش در کشور اشاره کرد.

وی افزود: از روسای فدراسیون های ورزشی می خواهم که با توجه بیشتری به حوزه آموزش نگاه کنند و با تعاملی که با حوزه آموزش وزارتخانه دارند و با یک هم افزایی مثبت، کیفیت آموزش را در ورزش کشور ارتقاء دهند.

دکتر احمدی به تفاهم نامه حوزه معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و افزود: در این تفاهمنامه نیز به موضوع آموزش تاکید شده که به طور طبیعی باید بخشی از بودجه فدراسیون ها در این حوزه هزینه شود.

وی سپس با اشاره به نظام نامه فرهنگی ورزش کشور که از سوی رئیس جمهور به وزارت ورزش و جوانان و دستگاه های ذی ربط ابلاغ شده است گفت: بر اساس این ابلاغ رئیس جمهور، ما نیز به تمام فدراسیون های ورزشی ابلاغیه دادیم و از آن ها خواستیم که مسئول فرهنگی داشته باشند تا کمیته ها و ساز و کارهایی که باید برای اجرای این نظام نامه انجام دهند هر چه زودتر شکل بگیرد تا ما بتوانیم به شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش دهیم.

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در پایان به راهپیمایی مذهبی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: در راهپیمایی امسال بخشی از جامعه ورزش کشور از جمله قهرمانان المپیک هم حضور خواهند داشت که باید برای بهره بردای مناسب از این حرکت ملی و مذهبی، برنامه ریزی های مناسبی از سوی فدراسیون هایی که ورزشکارانشان حضور دارند صورت پذیرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز