هاشمی: امیدوارم با حضور سلطانی فر شرایط دریافت اعتبار ورزش و جوانان بهتر شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۷۴۶۴۰
هاشمی: امیدوارم با حضور سلطانی فر شرایط دریافت اعتبار ورزش و جوانان بهتر شود
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از دریافت پنجاه درصد از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در سال ٩٥ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی با بیان اینکه پنجاه درصد از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان دریافت شده از توزیع آن بین فدراسیون ها خبر داد و در عین حال تصریح کرد: روسای فدراسیون ها باید با مدیریت منطقی با توجه به کمبود اعتبارات شرایط مساعدی را برای فدراسیون متبوع خود فراهم کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که تا نود درصد اعتبارات را دریافت کنیم که در صورت تحقق این مهم قطعا شرایط برای فدراسیون ها هم بهبود خواهد یافت. 

دکتر هاشمی ابراز امیدواری کرد که با حضور دکتر سلطانی فر شرایط دریافت اعتبارات بیشتر، به منظور بهبود اوضاع ورزش ایجاد شود.

وی با تقدیر از دکتر محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان از عملکردش در دوران تصدی این وزارتخانه به نیکی یاد کرد و گفت: در دوران دکتر گودرزی در حوزه های عمرانی، اجرایی و قهرمانی موفقیت های خوبی به دست آمد.   

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ساماندهی رویدادهای ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان از گزینه های دولت برای هر سه وزارتخانه به ویژه وزارت متبوع حمایت و دفاع می کند و امیدواریم با توجه به فصل برنامه ششم همچنین بودجه ٩٦ بلاتکلیفی در این حوزه به وجود نیاید و دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان هر چه سریعتر در راس این وزارتخانه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز