هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

دومین پیروزی پارسه و بانک سرمایه/ شکست ارومیه در خانه

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۶۴۶
دومین پیروزی پارسه و بانک سرمایه/ شکست ارومیه در خانه
تیمهای پارسه تهران و بانک سرمایه در دومین هفته لیگ برتر والیبال به دومین پیروزی خود دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، تبریز، آمل و اردکان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران دو تیم پارسه تهران و هاوش گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه یک ساعت و 34 دقیقه طول کشید و 300 تماشاگر داشت.

شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم پارسه تهران که هفته نخست بدون مسابقه و باخت فنی صالحین ورامین به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود صدرنشین شده بود، در این مسابقه سه بر صفر و امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند.

تیم پارسه تهران با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.

ترکیب ابتدایی تیم هاوش در این دیدار عبدالمجید چوگان، احسان دوجی، محمد امین حسین زاده، میکاییل تاجر، عبدالله ناظری، متین تکاور و گل محمد سخاوی بود.

در مقابل فرهاد نفرزاده در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، رضا عابدینی، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد، رسول نجفی، جواد حسین آبادی و علی حسینی استفاده کرد.

محمد ابراهیم زاده، احسان رجائیان و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

در سالن شهید اقدمی تبریز نیز تیم شهرداری این شهر میزبان همنام اراکی خود بود که سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان عادل بناکار که در هفته نخست مغلوب بانک سرمایه شده بودند، در این مسابقه سه بر یک میهمان خود را شکست دادند و سه امتیاز به دست آوردند.

شهرداری اراک در ست دوم 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب میزبان خود شد و به یک امتیاز هفته نخست خود اکتفا کرد.

حمید راهجردیان و مرتضی علایی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حمید حق بین نیز ناظر آن بود.

سرمربی تیم شهرداری اراک از علیرضا نادی، بهزاد به نژاد، بهنام حاجی پور، اسماعیل معلی، مصطفی عباس پور، ونلین کاراتکوف و امین رضوی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

در تیم شهرداری تبریز نیز علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبری، میلان راشیچ، مهدی بازارگرد، اکبرولایی، علیرضا مباشری و محمد رضا موذن در ابتدای این مسابقه به میدان رفتند. این مسابقه دو ساعت و 9 دقیقه طول کشید و 1500 تماشاگر نیز داشت.

تیم شهرداری ارومیه نیز در یکی دیگر از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال میزبان بانک سرمایه در سالن غدیر و با حضور شش هزار تماشاگر بود که تیم میزبان سه بر یک مغلوب شدند تا دومین شکست خود را تجربه کنند.

شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه در ست دوم 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند تا همانند پارسه، شش امتیازی شوند.

ابراهیم فیروزی، علیرضا قریب، محمدحسن خوشدل و یونس حسن زاده داوران و ناظران این مسابقه بودند.

عادل غلامی و تراویسا به علت اعتراض به داوری در این مسابقه کارت زرد گرفتند. در این مسابقه که به مدت یک ساعت و 55 دقیقه طول کشید، تماشاگران ارومیه ای اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند و در مجموع رفتار مناسبی نداشتند.

مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، لوکاس ژیگالدو، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و فرهاد ظریف استفاده کرد.

حامد رضایی، اولی پکا اویانسیوو، مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، دراگان تراویسا، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده نیز ترکیب شروع کننده تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز