بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۶۶۲
بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان برگزار شد
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی زیر 19 سال بانوان در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی ویتنام و تیم ملی فوتبال ساحلی اعزامی به مسابقات جام بین قاره‌ای امارات امشب در هتل آکادمی ملی فوتبال با حضور مهدی تاج  رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت  رئیس سازمان تیم های ملی، رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، هدایت ممبینی و محمود شیعی  اعضای هیات رئیسه فدراسیون، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی فوتبال ساحلی و  زیر 19 سال بانوان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال و فوتبال ساحلی برگزار شد.

همچنین در این مراسم از علی نادری – مربی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم های قهرمان در مسابقات لیگ برتر، دسته اول، جوانان و نوجوانان فوتبال ساحلی فصل 96-95 تجلیل و تقدیر می شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای با تیم‌های آمریکا، مصر و روسیه هم گروه است و در نخستین بازی این رقابت‌ها باید به مصاف آمریکا برود. همچنین تیم فوتبال زیر 19 سال بانوان هم در مسابقات آسیایی با تیم‌های هند، و ویتنام هم‌گروه است که باید اولین دیدار‌شان را در  این رقابت‌ها مقابل هند برگزار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز