تاج: می خواهیم روی بخش بانوان سرمایه گذاری کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۶۶۵
تاج: می خواهیم روی بخش بانوان سرمایه گذاری کنیم
رییس فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم جدی داریم به فوتبال ساحلی بپردازیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه ملی پوشان فوتبال ساحلی اظهار داشت: اگر بخواهم خلاصه ای بگویم فوتبال ساحلی ما اول آسیا و پنجم جهان است. تصمیم جدی داریم تا به این رشته بیشتر بپردازیم. 

وی ادامه داد: در ورزش از بقیه بحث های جامعه جلوتر هستیم. اینکه در فوتبال ساحلی پنجم باشیم و در فوتسال سوم بسیار عالی است. اینها امتیازات کشور محسوب می شوند. در فوتبال هم توفیقاتی داشتیم. اولین لیگ فوتسال را ما برگزار کردیم. ما لیگ فوتبال ساحلی را هم برای اولین بار برگزار کردیم. اینها مزیت است. در بحث نوجوانان و جوانان هم برنامه های خاصی داریم که آنها را در پیش می گیریم. 

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بانوان ما هم در فوتبال ساحلی فعالیت دارند. آنها از سال 88 کار خود را آغاز کردند. سازمان تیم های ملی را به راه انداختیم تا حلقه اتصالی باشد بین ما و تیم ها. از دوستان عزیز تشکر می کنم. ما یک شرمندگی بابت گذشته داریم که امکانات بسیار پایین بود. اعزام تیم فوتسال با مسوولیت خودم بود. همین تیم جوانان که بعد از 16 سال جهانی شد با مشکلات زیادی مسایل شان را حل کردیم و توانستیم آنها را اعزام کنیم. خیلی خوشحالم که معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان اینجا حضور دارند. چند بار که خدمت مقام معظم رهبری حضور پیدا کردیم ایشان راجع به مسایل بانوان ویژه توصیه کردند. فوتسال ما قهرمان آسیا شد. سپس تیم منتخب کرمان را به مسابقه با سوئد فرستادیم که آن هم با مشکلات زیادی همراه بود. 

تاج خاطرنشان کرد: قصدمان این است که کمی کارهای برون مرزی انجام دهیم. خوشحالم که حداقل هایی را توانسته ایم ایجاد کنیم. می خواهیم روی بخش بانوان سرمایه گذاری کنیم. فوتبال ما حالش خوب است. نوجوانان ما به جام جهانی رفت . تیم جوانان هم این کار را تکرار کرد. تیم جوانان در بین چهار تیم برتر قرار دارند و هر نتیجه ای بگیرند برای ما مطلوب است اما تمام اینها با صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی تکمیل می شود که انشاالله رخ خواهد داد. خداراشکر وضع این تیم هم خوب است. تیم فوتبال ساحلی هم که در اولین بازی باید به مصاف آمریکا برود. سپس با مصر و روسیه هم باید بازی کنیم گروهی که دو تیم بسیار خوب در آن حضور دارند. 

رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: جا دارد یک تشکر از مردم  کشورم داشته باشم. که در شب عاشورا تشریف آوردند و ایران را در بازی برابر کره جنوبی حمایت کردند.  برنده اصلی، اصلی آن مسابقه مردم بودند. از تیم ملی بزرگسالان تقدیر و تشکر می کنم که اتفاق خیلی خوبی را به کمک رسانه ها و مسوولان محترم رقم زدند. 

تاج در پایان گفت: عوامل ماجرای بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس را پیدا خواهیم کرد و با آنها برخورد می کنیم. امروز کمیته ای مشخص شد که عوامل مقصر درباره این قضیه را پیدا کند. هم از وزارت ورزش و هم از فدراسیون فوتبال نماینده هایی در این کمیته حضور دارند. وزارت ورزش هم گفته هرکسی مقصر است باید با او برخورد جدی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز