۳۲ بازیکن به اردوی والیبال نوجوانان دختر دعوت شدند

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۴۷۱۶
32 بازیکن از پنج استان کشور به عنوان چهارمین گروه به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2017 از 31 فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
173بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 24 استان کشور انتخاب شده اند که این بازیکنان در پنج گروه مختلف برای ارزیابی نهایی توانایی ها به کمپ تیم های ملی بانوان دعوت می شوند و زیر نظر مایدا چیچیج تمرینات خود را برگزار می کنند.

گروه نخست از 26 مهرماه تمرینات خود را به مدت سه روز در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری کرد. گروه دوم با حضور 36 بازیکن از یکم تا سوم آبان ماه تمرین کردند و گروه سوم نیز تمرینات خود را امروز پنج شنبه پس از سه روز به پایان رساند.
32 بازیکن از استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان، مرکزی و ایلام به عنوان چهارمین گروه به این اردو دعوت شدند که تمرینات خود را از روز شنبه هشتم آبان ماه آغاز می کنند و به مدت سه روز (دوشنبه دهم آبان) ادامه خواهد داشت.

اسامی این بازیکنان به قرار زیر است:
استان کرمانشاه (پنج بازیکن): مهنا الفتی چقاگلابی، صدف حقی، نگین رشیدی، بیتا لطفی و هلیا محبی
استان کردستان (11 بازیکن): ساحل احمدی، صدف پیروزی، سیده نسیم حسینی، کیمیا رحمانی، اسرار رحیمی، کوثر زمانی، مدیا شیخ احمدی، نازنین فتحی پناه، آوین گلنازی، پریا منصوری و شکیبا نظری
استان لرستان (پنج بازیکن): مهسا ابراهیمی، پریسا رحمتی، شادیر شیدیان، مهسا رومیانی و مبینا محمودی
استان مرکزی (10 بازیکن): فاطمه ایران شاهی، مبینا بابایی، زهرا براتی، پرنیا حبیبی، شوکا شعبان، زهرا عزیزآبادی، فاطمه کاظمی مهرآبادی، فاطمه مرادی، کمیا مرادی و یگانه یوسف اصل.
استان ایلام (یک بازیکن): نیکو نیکو روش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز