نقاط ضعف و قوت تیم نفت را شناختیم؛

دهقان: با اشتباه داوری گل دوم را دریافت کردیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۷:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۱۸۰
دهقان: با اشتباه داوری گل دوم را دریافت کردیم
مربی سیاه‌جامگان گفت: روی گل دومی که دریافت کردیم، قبل از آن باید داور خطای روی بازیکن ما را اعلام می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس دهقانی، مربی سیاه‌جامگان،  در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هر دو تیم 3 امتیاز را می‌خواستند. ما نیز به دنبال برد بودیم تا خودمان را از انتهای جدول بکنیم.

دهقانی افزود: بازی خوبی بود و کسانی که فوتبال را می‌فهمند از این بازی لذت بردند و درنهایت بازی 4 گل داشت. 

وی گفت: پس از مشکلاتی که برای بچه‌ها به وجود آمد، با حضور خداداد عزیزی صحبت‌هایی شد که آرامش خوبی را در نتیجه داشت. مسئولان سیاه‌جامگان وعده‌ وعیدهایی داده‌اند که فکر می‌کنم شرایط خوب شود و امروز هم دیدیم بچه‌ها با تمرکز بیشتری بازی کردند.

مربی سیاه‌جامگان یادآور شد: نقاط ضعف و قوت نفت را به خوبی می‌شناختیم، اما متأسفانه از جایی که فکر نمی‌کردیم گل خوردیم. در مجموع نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد.  امیدوارم با وجود عزیزی و تعهداتی که مسئولان داده‌اند شرایط خوبی حاکم شود.

وی در مورد اخراج شفیعی مربی سیاه‌جامگان گفت: خودمان هم نفهمیدیم چرا شفیعی اخراج شد. پس از گل دوم این اتفاق افتاد و حالا باید در این خصوص سوال کنم. فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد و اگر شادی گل باعث اخراج یک نفر شود، این موضوع جالب نیست. ای‌کاش دوستان در شادی ما سهیم می‌شدند. مربی زیادی نداریم که حالا یکی از آنها هم اخراج شده است! 

دهقانی در پایان در مورد داوری مسابقه گفت: مشکلاتی پیش آمد، هرچند که داور هم اشتباه می‌کند، فکر می‌کنم روی گل دومی که دریافت کردیم، قبل از آن باید داور خطای روی بازیکن ما را اعلام می‌کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز