ابراهیم آشتیانی در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر می‌تواند معضلات و حاشیه‌های ورزش را کاهش دهد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۳۶۸
سلطانی‌فر می‌تواند معضلات و حاشیه‌های ورزش را کاهش دهد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: معرفی سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با توجه به تجارب و سوابق ورزشی که ایشان دارد نشان از شناخت کامل دولت به حوزه ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم آشتیانی ملی‌پوش سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب سلطانی فر اظهار داشت: جامعه ورزش توقع دارد با توجه به مسائل حاشیه‌ای که در ورزش وجود دارد و نابسامانی که بخصوص در فوتبال هست مدیری باید در رأس وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد که از هر لحاظ بتواند امور را رسیدگی کند و به تمام زمینه‌ها اشراف کامل داشته باشد. معرفی سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با توجه به تجارب و سوابق ورزشی که ایشان دارد نشان از شناخت کامل دولت به حوزه ورزش است و اینکه میخواهند تغییری در جامعه ورزش ایجاد شود.

آشتیانی افزود: سلطانی‌فر باید با آمدنش تحول عظیمی را در ورزش ایجاد و با دعوت از کارشناسان اهل فن زمینه‌ای را فراهم کند که معضل‌هایی که در این ورزش وجود دارد برطرف شود. جامعه روی فوتبال خیلی حساس است. با توانایی که در فوتبال ملی داریم می‌توانیم درآمدزایی خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه ورزش پایه ما ضعیف بوده نتوانسته‌ایم همچون کشورهای سطح یک آسیایی در بخش باشگاه موفق عمل کنیم. با آمدن سلطانی‌فر امیدواریم که این کاستی‌ها و مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز