ابراهیم آشتیانی در گفتگو با برنا:

پرسپولیس زیباترین فوتبال را انجام می‌دهد/ می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۵۳۸۸
پرسپولیس زیباترین فوتبال را انجام می‌دهد/ می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو با تکنیک و تاکتیکی که روی پرسپولیس پیاده کرده باعث شده که این تیم فوتبال زیبایی را بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان به برتری برسد.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به بازی شاگردان برانکو مقابل صنعت نفت اظهار داشت: پرسپولیس در این روزها خیلی خوب بازی می‌کند و نتایجی که تا این هفته کسب کرده مقبول هواداران است. روزهای بهتری در انتظار سرخ‌پوشان است و می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در این فصل نیز همچون فصل گذشته با سرخ‌پوشان همراه است ناتوانی در ضربات آخر مهاجمان می‌باشد که در بازی روز گذشته چندین موقعیت گلزنی را از دست دادند ولی در نهایت مهدی طارمی توانست یک پیروزی شیرین را برای پرسپولیس و هواداران پرشورش به ارمغان بیاورد. برانکو با تکنیک و تاکتیکی که روی پرسپولیس پیاده کرده باعث شده که این تیم فوتبال زیبایی را بازی کند و کمتر تیمی در لیگ برتر ایران این نوع بازی که پرسپولیس ارائه می‌دهد را در زمین پیاده می‌کند.

نظر شما