مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

سلطانی‌فر چهره‌ای شناخته شده در حوزه‌های مختلف مدیریتی است

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۵۰۱
سلطانی‌فر چهره‌ای شناخته شده در حوزه‌های مختلف مدیریتی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از سلطانی فر به عنوان چهره ای شناخته شده در حوزه های مختلف مدیریتی یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جهانبخش ایزدپور گفت: سلطانی فر بر اساس منویات مقام معظم رهبری در امور ورزش و جوانان گام برمی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب از سلطانی فر به عنوان چهره ای شناخته شده در حوزه های مختلف مدیریتی یاد کرد و اظهار داشت: حضور موثر وی در بخش هایی که سکاندار هدایت شان بوده، کاملا مشهود است.

وی برنامه جدی مسعود سلطانی فر را افزایش اعتماد به نفس و امید به آینده کشور در نزد جوانان اعلام کرد و گفت: به فرموده رهبری باید انقلاب و کشور را به جوانان تحویل داد.

ایزدپور تاکید کرد: آینده کشور متعلق به جوانان است و آنها باید جامعه ای بسازند که در آن ارزش های ملی و دینی باشد و آماده کردن این نسل برای پذیرش مسئولیت برعهده مسئولان و البته وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: امروز ورزش مقوله ای تعریف شده در زندگی افراد جامعه است و سلامت جسم به عنوان پدیده ای معنادار در بین مردم مطرح شده است که ارتباط نزدیکی با سلامتی افراد یک جامعه و توسعه بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود و با توجه به نگرشی که ما از آقای سلطانی فر سراغ داریم، این نوع نگاه به ورزش باعث ارتقاء این حوزه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان از زحمات و تلاش های گودرزی وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان کشور که در راه توسعه وارتقای ورزش کشور گام های موثری برداشتند تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز