انتخاب قطر برای میزبانی جام باشگاه‌های وزنه برداری آسیا؛

رامهرمزی: دنبال قهرمانی هستیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷:۲۲
کد خبر: ۴۷۵۸۸۱
رامهرمزی: دنبال قهرمانی هستیم
سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز معتقد است؛ تیمهای وزنه برداری کشورمان همیشه با نفرات قدرتمند در رقابتهای جام باشگاههای آسیا حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز رامهرمزی سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز درخصوص حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا به میزبانی قطر اظهار کرد: پیش از این قرار بود رقابت های جام باشگاههای آسیا در چین و اوایل آذر ماه برگزار شود برهمین اساس نفرات تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز نیز خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرده بود. همچنین از تمامی وزنه برداران مان آزمایش دوپینگ به عمل آمده است.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی را برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری و جام باشگاه های آسیا تدارک دیدیم.

سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز در خصوص حضور دو تیم از ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: تیم های وزنه برداری ایران همیشه با نفرات قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت می کنند. نفرات برتر در دو تیم شرکت ملی حفاری اهواز و ذوب آهن اصفهان تقسیم شده اند و به طور حتم این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی در قطر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رامهرمزی درخصوص زحمات علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری برای اعزام تیم های برتر لیگ به رقابت های جام باشگاه های آسیا خاطرنشان کرد: علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری حامی اصلی باشگاه های وزنه برداری کشور بوده و زحمات زیادی در راستای برگزاری جام باشگاهها در گذشته نیز کشیده است.

وی درباره تاثیر مثبت برگزاری جام باشگاه های آسیا در پیشرفت وزنه برداری ایران؛ اضافه کرد: مطمئناً تیم ها برای قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری هرفصل با یکدیگر رقابت می کنند تا به جام باشگاههای آسیا راه پیدا کنند از این رو سطح مسابقات بالا می رود. حضور دو تیم در جام باشگاههای آسیا از ایران به وزنه برداری کشور کمک بسیاری می کند که نفرات باشگاهی نیز تجربه حضور درمیادین بین المللی را کسب کنند.

نظر شما