سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان:

سلطانی فر سابقه بسیار خوبی در ورزش دارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۵۹۳۹
سلطانی فر سابقه بسیار خوبی در ورزش دارد
سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان گفت: سلطانی فر جزو مدیران کارآمد و توانمند کشور است و سابقه بسیار خوبی در حوزه مدیریت ورزش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین داوری در خصوص معرفی مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس اظهار داشت: آقای سلطانی فر یکی از مدیران بسیار موفق در جامعه بوده و زمانی که به عنوان قائم مقام و معاون عمرانی سازمان تربیت بدنی بودند شرایط خوبی حاکم بوده است و تعامل خوب و قابل قبولی با استانها انجام می دادند، که این یکی از تجارب بسیار ارزنده وی در مجموعه سازمان تربیت بدنی وقت بود و می تواند در زمان فعلی کمک بزرگی برای وزارت ورزش و جوانان باشد.

وی وزیر پیشنهادی را فردی توانمند دانست و تاکید کرد: اعتماد ریاست محترم جمهوری به آقای سلطانی فر نشان از پیشینه مدیریت ورزشی، فرهنگی و اجتماعی قابل قبول وی دارد و تلفیق این مدیریت می تواند شرایط خوبی را برای ورزش در پیش رو داشته باشد.

داوری در پایان اظهار امیدواری کرد با کسب رأی اعتماد آقای سلطانی فر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خلاء های موجود در ورزش قطعا مدیریت خواهند شد و فدراسیون ها و ادارات کل استانها نیز شرایط مطلوب تری به دست خواهند آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز