پیروزی سه میزبان در ابتدای هفته سوم لیگ برتر والیبال

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۲۴۲
پیروزی سه میزبان در ابتدای هفته سوم لیگ برتر والیبال
تیم های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و صالحین ورامین در هفته سوم لیگ والیبال مقابل میهمانان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ارومیه، ورامین، گنبد و ساری پیگیری شد.

در نخستین مسابقه و از ساعت 15 و 30 دقیقه تیم های بانک سرمایه و شهرداری اراک در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بانک سرمایه سه بر یک شهرداری اراک را شکست داد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند در ست سوم 25 بر 22 مغلوب شهرداری اراک شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به سختی و با امتیازهای 26 بر 24، 26 بر 24 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند و 9 امتیازی شدند.

تیم شهرداری اراک این مسابقه را با ترکیب حامد صدیق، نیما اسفندیارى، علیرضا نادى، اسماعیل معلى، ونلین کادانوف، مصطفى عباسلو و امین رضوى آغاز کرد.

سرمربی بانک سرمایه نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، وجین چاچیچ، محمد موسوى عراقی، قاسم کارخانه، عادل غلامى، لوکاس ژیگادلو و مجتبى یوسفى استفاده کرد.

حمید راهجردیان و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و علی یاوری ناظر این دیدار بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز در دومین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال در سالن بدون تماشاگر غدیر ارومیه سه بر صفر کاله مازندران را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 16 مغلوب میزبان خود شدند.

اصغر میرزایی، مهدی نویدی و محمود کشفی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه 85 دقیقه ای را بر عهده داشتند.

بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ابتدای این مسابقه از ترکیب رسول آقچه لی، ولی علی پور، مهدی رنجبر، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، اسماعیل مسافر و اسماعیل طالبی استفاده کرد.

در تیم شهرداری ارومیه نیز دراگان تراویسا، حامد رضائی، عبدالرضا علیزاده، اولی پکا اویانسی وو، رحمان داوودی، مجتبی میزاجانپور و آرمین تشکری ترکیب شروع کننده بودند.

تیم صالحین ورامین در هفته سوم لیگ برتر والیبال و در سالن شهید گل عباسی ورامین به دومین پیروزی خود دست یافت و 5 امتیازی شد.

بازیکنان این تیم با شکست سه بر صفر شهرداری تبریز با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 به دومین پیروزی خود برابر یک هزار و 500 تماشاگر ورامین دست یافتند.

بهروز جعفری و علیرضا قریب داوران اول و دوم این مسابقه بودند و یونس حسن زاده نیز بر این دیدار 90 دقیقه ای نظارت داشت.

تیم شهرداری تبریز در این مسابقه با ترکیب حسن صنوبر، اکبر ولایی، مهدی بازارگرد، علیرضا مباشری، راشیچ، علیرضا بهبودی و محمد موذن به میدان رفت.

در تیم صالحین ورامین نیز حسام بخششی، محمد محمدکاظم، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، بهرام فرید، امیر حسینی و احسن شیرکوند در ابتدای این مسابقه به میدان رفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز