شرایط سخت و فشرده ای را سپری کردیم

برمک: بازی‌های جام جهانی فراتر از آسیا است

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰:۴۱
کد خبر: ۴۷۶۴۵۷
برمک: بازی‌های جام جهانی فراتر از آسیا است
مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: پس از برگزاری 21 ماه تمرینات و بازی‌های دوستانه، توانستیم به اهداف خود که حضور در بین 4 تیم برتر آسیا و کسب جواز جام جهانی بود، برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کوروش برمک ،مربی تیم ملی جوانان، معتقد است که پس از 21 ماه اردوهای سخت، مستمر و فشرده تیم ملی توانست به خواسته خود برسد.وی در اینباره گفت: برنامه ای که از ابتدا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و در نهایت جام جهانی 2017 کره جنوبی ترسیم کرده بودیم خوشبختانه اجرایی شد و این امر با برگزاری اردوهای مستمر، تلاش شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی و حمایت خانواده ها، مسئولین فدراسیون فوتبال و مربیان در باشگاهها  رخ داد.

وی ادامه داد: می‌توانستیم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم اما متاسفانه شرایط بازی به گونه ای رقم خورد که با فینال رقابت های قهرمانی جوانان آسیا خداحافظی کرده و عنوان سوم این دوره از مسابقات را به همراه تیم ویتنام به دست آوردیم. بازی سخت و پر گلی را پشت سر گذاشتیم. همانطور که در بالا اشاره کردم، شرایط سختی را در اردوی 21 ماه گذشته سپری کردیم. افرادی بودند که برای اردوهای شهرستانی تلاش کردند و همه تلاشها باعث شد تا تیم ملی جوانان با شرایط تمرینی و طراحی که داشت به سرانجام برسد و نتیجه مطلوبی بگیریم.
 
مربی تیم ملی فوتبال جوانان در ادامه بیان کرد: برای حضور در جام جهانی 2017 باید فراتر از آسیا پیش برویم و نگاهمان به برگزاری تورنمنتهای مختلف به گونه ای باشد که حداقل تیم های مختلف اروپایی نیز حضور داشته باشند. برای حضوری موفق و قدرتمند در جام جهانی 2017 بازی کردن با تیم های آسیایی و یا باشگاههای کشور جوابگو نخواهد بود.
 
وی ادامه داد: باید تورنمنت های خوبی در نظر گرفته شود تا ارزیابی خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. حضور در تورنمنت کره جنوبی بسیار خوب و مفید است و باید کلیه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم بهره مندی لازم را از این تورنمنت مطلوب که با حضور تیم های انگلستان، افریقا، کره جنوب یو ایران است، ببریم.
 
برمک در پایان گفت: باید هر ماه، یک تورنمنت داشته باشیم  و تیم های اروپایی نیز در آن حضور داشته باشند. امیدوارم کمیته جوانان و مسئولین فدراسیون همانند گذشته این حمایت را از ما  داشته باشند تا بتوانیم باعث افتخار آفرینی ایران باشیم.  همچنین بحث استعدادیابی و دعوت شدن بازیکنان به اردوهای تدارکاتی ادامه دارد و اگر بازیکن نخبه و مستعدی را مشاهده کنیم بدون شک از وی برای شرکت در تمرینات تیم ملی دعوت خواهیم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز